کد خبر: ۲۴۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 16
بسیج جامعه پزشکی کادر پزشکی بزرگ و مجهزی به عراق اعزام کرده و با ایجاد بیش از 100 موکب درمانی و پزشکی و احداث چندین بیمارستان صحرایی سعی در ایجاد آرامش و آسایش بیشتر برای زائرین اباعبدالله الحسین دارد
شفا آنلاین>سلامت>جانشین رئیس بسیج جامعه پزشکی <Medical Society>گفت: زائرانی که در مسیر پیاده‌روی نیازمند خدمات توانبخشی هستند می توانند از میز خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی استفاده کرده و با تجدید قوا به ادامه پیاده روی خود بپردازند.

به گزارش شفا آنلاین:مجید احمدی جانشین رئیس بسیج جامعه پزشکی درخصوص خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی توضیح داد: بسیج جامعه پزشکی کادر پزشکی بزرگ و مجهزی به عراق اعزام کرده و با ایجاد بیش از 100 موکب درمانی و پزشکی و احداث چندین بیمارستان صحرایی سعی در ایجاد آرامش و آسایش بیشتر برای زائرین اباعبدالله الحسین دارد.

وی افزود: همچنین این سازمان داروهای اساسی و پرکاربرد را با کمک مردم و خیرین جمع آوری و به وسیله هلال احمر به مراکز درمانی ایجاد شده ارسال کرده است.

به گفته احمدی ارائه خدمات بسیج جامعه پزشکی به زائران اربعین حسینی به طور مستمر ادامه خواهد داشت و زائرانی که در مسیر پیاده‌روی نیازمند خدمات توانبخشی هستند می توانند از میز خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی استفاده کرده و با تجدید قوا به ادامه پیاده روی خود بپردازند.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: