کد خبر: ۲۴۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 14
ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد یکشنبه حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم، نرسیده به خروجی واوان، در ۶ کیلومتری بعد از عوارضی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>تصادف دو دستگاه خودروی نیسان در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم موجب آتش‌سوزی و مرگ مرد جوان شد.

به گزارش شفاآنلاین،جلال ملکی - سخنگوی آتش‌نشانی در این باره گفت: ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد یکشنبه حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم، نرسیده به خروجی واوان، در ۶ کیلومتری بعد از عوارضی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

امدادگران با حضور در محل دریافتند یک دستگاه خودرو نیسان باری با دو سرنشین در حالی که حامل بار برنج بود با یک دستگاه خودرو شاسی بلند نیسان سرانزا بشدت برخورد کرده‌ و در اثر این حادثه خودروی نیسان باری واژگون شده و هر دو خودرو آتش<Fire> گرفته بودند. 

هرچند پیش از رسیدن امدادگران آتش‌نشانی سه سرنشین مرد خودروی سرانزا خارج شده بودند و یک خانم نیز از داخل خودرو نیسان باری خارج شده بود اما راننده 40 ساله خودروی نیسان باری داخل خودروی شعله‌ور محبوس شده بود.

 آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش قطعات خودرو را برش دادند و راننده را خارج کردند. پس از تحویل مرد مصدوم به عوامل اورژانس با توجه به سوختگی‌های شدیدی که داشت جان خود را از دست داد.
کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت این حادثه هستند.‌ایران 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: