کد خبر: ۲۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 20
رئیس مرکز تحقیقات بیماری های کلیه و مجاری ادرار در گفتگو با شفا آنلاین خبرداد:
شفا آنلاین- رئیس مرکز تحقیقات بیماری های کلیه و مجاری ادرار توانایی جنسی میان مردان و زنان را بسیار متفاوت با یکدیگر دانست به گونه ای که شنیدن و مشاهده برخی صحنه ها عامل محرک جنسی آنان است در حالی که زنان دیرتر به چنین محرکاتی پاسخ مثبت می دهند.

دکتر عباس بصیری در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در واقع محرکات خانم ها بر عکس آقایان در راستای شروع رابطه جنسی نیازمند آمادگی از لحاظ مسائل روحی،روانی،عاطفی،احساسی و فکری است.

وی ادامه داد: در یک رابطه سالم و صحیح برای شروع یک رابطه جنسی زن نیاز به مقدمات تحریک آمیز دارد که علاقمندی به همسرش در درجه اول قرار دارد.

جراح کلیه و مجاری ادرار تصریح کرد: سپس حرکات، رفتار و سکنات مرد باید برای زن دلپذیر باشد و بعد مرد با نوع رفتار و ارتباطی عاشقانه یک رابطه جنسی مطلوب را کلید می زند.

وی با اشاره به این که زن و مرد باید حریم یکدیگر را محترم بشمارند در عین حال گفت: در صورتی که مرد با شغلی آسیب زا و پر مشغله سر و کار دارد زن باید با لطافت و ظرافت شرایط سخت و مملو از استرس همسرش را تعدیل کند.

دبیر انجمن اورولوژی ایران با تأکید بر وجود صداقت میان همسران اظهار داشت: در واقع زن و مرد نباید به دلیل خجالت، رو دربایستی و مسائل فرهنگی از بیان خواسته هایشان در خصوص رفتارهای جنسی امتناع ورزند.

وی هشدار داد: زیرا در این صورت خواسته ها روی هم انباشته شده و با گذر زمان منجر به اختلافات خانوادگی،درگیری و حتی منجر به تنفر میان زوجین خواهد شد.

بصیری به خبرنگار شفا آنلاین گفت: وجود حیا در فرهنگ ایرانی تا حدودی پذیرفته شده است اما این امر نباید میان زوجین قالب شود تا زن و مرد راحت تر به بیان خواسته هایشان در نوع رفتارهای جنسی بپردازند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توصیه کرد: در واقع زوجین باید تا زمانی که مسائل کوچک و قابل حل است با برکناری خجالت از رابطه زناشویی به حل آنها بپردازند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: