کد خبر: ۲۴۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - 2019September 28
آنژیوگرافی قلب و عروق از مهم ترین و پیشرفته ترین تجهیرات تشخیصی و درمانی محسوب میشود که میتواند به سرعت گرفتگی عروق قلبی را تشخیص داده و با استفاده از بالون زدن (استنت) آن را باز کرد.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از تحویل دستگاه آنژیوگرافی پیشرفته به دانشگاه و انتقال آن طی چندروز آینده خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،مهران امینی فرد در زاهدان اظهار کرد: اولین دستگاه آنژیوگرافی قلب و عروق جنوب استان با صرف اعتباری بالغ بر 600هزار یورو از محل تخصیص ارز دولتی هیات امنای ارزی خریداری و هفته آینده بارگیری و به ایرانشهر منتقل خواهد شد و طی سه ماه آینده نصب و راه اندازی خواهد شد.
 
وی افزود: آنژیوگرافی قلب و عروق از مهم ترین و پیشرفته ترین تجهیرات تشخیصی و درمانی محسوب میشود که میتواند به سرعت گرفتگی عروق قلبی را تشخیص داده و با استفاده از بالون زدن (استنت) آن را باز کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تشکر از پیگیری‌های ویژه نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر گفت:
در حال حاضر آنژیوگرافی فقط در زاهدان وجود دارد و با خرید دو دستگاه آنژیوگرافی بزودی خدمات مذکور در شهرهای ایرانشهر و چابهار مقدور خواهد بود و سبب انقلابی بزرگ در تشخیص و درمان<treatment> بیماری های قلب و عروق خواهد شد و مانع از ارجاع بیماران کثیری به سایر مراکز درمانی خواهد شد.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: