کد خبر: ۲۴۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 21
برنامه‌های علمی این کنگره شامل ژنتیک گیاهی، ژنتیک پزشکی،‌ ژنتیک جانوری،‌ ژنتیک میکروارگانیسم‌ها ، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی، پزشکی قانونی و ژنتیک باستانی، تحقیقات و درمان مبتنی بر سلول‌های بنیادی و بیوانفورماتیک است
شفا آنلاین>سلامت>چهارمین کنگره بین‌المللی و شانزدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران توسط انجمن علمی ژنتیک ایران در تاریخ ۲۷ الی ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، محورهای این کنگره شامل تنظیم اپی‌ژنتیک بیان ژن، زیست‌شناسی مولکولی و کاربرد آن از پایه تا کلینیک، پزشکی مولکولی، تکثیر و تمایز سلول‌های بنیادی، بیماری‌های ژنتیکی، RNA های غیر کدشونده در بیماری و اومیکس تک سلولی است.

برنامه‌های علمی این کنگره شامل ژنتیک گیاهی، ژنتیک پزشکی،‌ ژنتیک جانوری،‌ ژنتیک میکروارگانیسم‌ها، زیست‌شناسی سلولی و مولکولی، پزشکی قانونی و ژنتیک باستانی، تحقیقات و درمان مبتنی بر سلول‌های بنیادی و بیوانفورماتیک است.

در چهارمین کنگره بین‌المللی و شانزدهمین کنگره بین‌المللی ایران، به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی در کشور،‌ برای اولین بار بخش ویژه‌ای از فضای کنگره به بحث تجاری‌سازی ایده و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص یافته است؛ این بخش در سه برنامه فن‌بازار، نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و رویداد حل مساله معکوس طراحی شده و از هم‌اکنون مقدمات برگزاری آن کلید خورده است.

همچنین برگزاری رویداد کنگره مینیاتور، با محوریت حضور دانش‌آموزان و دبیران در حوزه ژنتیک، یکی از جذابیت‌های جدید رویداد پیش رو است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: