کد خبر: ۲۴۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 21
سرهنگ حمید کیانی رئیس اداره تشخیص جرایم سایبری پلیس فتا نیز در خصوص برخورد با افراد غیرپزشکی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغات در حوزه سلامت نموده و با جان مردم بازی می‌کنند، قول مساعد داد
شفا آنلاین>سلامت>طراحی و پیاده سازی بستر مناسب برای تبلیغات پزشکان در فضای مجازی در دستور کار کمیته مرکزی تبلیغات سازمان نظام پزشکی قرار گرفت.

به گزارش شفا آنلاین، سومین جلسه کمیته مرکزی تبلیغات سازمان نظام پزشکی با حضور نمایندگانی از وزارت بهداشت ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان شهرداری های وزارت کشور، سازمان غذا و دارو، رسانه ملی و پلیس فتا در محل سازمان نظام پزشکی تشکیل و در خصوص مباحث مرتبط با تبلیغات پزشکی در فضای مجازی بحث و بررسی های لازم انجام شد.

در این جلسه مصوب شد سازمان نظام پزشکی با همکاری تمامی اعضای حقوقی کمیته مرکزی تبلیغات نسبت به طراحی و پیاده سازی بستر مناسب مجازی اختصاصی جهت تبلیغات پزشکان اقدام نماید و سازمان صدا و سیما نیز سیستم هوشمند رصد فضای مجازی برای تبلیغات غیرمجاز در حوزه سلامت را در اختیار سازمان نظام پزشکی قرار دهد.

با توجه به گستردگی تبلیغات افراد غیرپزشک در شبکه های اجتماعی و آگاه نمودن عموم مردم در خصوص تبلیغات غیرمجاز فضای مجازی در امورپزشکی، پس از احصاء غیرمجاز بودن و غیرعضو سازمان نظام پزشکی بودن فرد تبلیغ کننده، موارد به پلیس فتا گزارش تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

سرهنگ حمید کیانی رئیس اداره تشخیص جرایم سایبری پلیس فتا نیز در خصوص برخورد با افراد غیرپزشکی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغات در حوزه سلامت نموده و با جان مردم بازی می‌کنند، قول مساعد داد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: