کد خبر: ۲۴۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 08
با توجه به سیاست‌های کلی اداره کل امور اتباع خدمت رسانی به مهاجرین است، و رسالت حوزه سلامت نیز خدمت رسانی است که به حمدالله تمامی شهروندان بدون توجه به قومیت و ملیت از خدمات سلامت بهره مند هستند
به گزارش  شفا آنلاین:به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، صبح امروز نوزدهم فروردین ماه  98 دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به دیدار سماکوش  مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان سمنان رفت و با وی دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، انتصاب وی را به عنوان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان سمنان تبریک گفته و از درگاه خداوند منان برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون خواستار شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلی اداره کل امور اتباع خدمت رسانی به مهاجرین است، و رسالت حوزه سلامت نیز خدمت رسانی است که به حمدالله تمامی شهروندان بدون توجه به قومیت و ملیت از خدمات سلامت بهره مند هستند.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه در ادامه بیان داشت: در استان ما تعداد زیادی از مهاجرین غیر ایرانی ساکن و از خدمات سلامت استفاده می کنند. ان شاء الله با حضور جنابعالی در این سمت با همکاری و تعامل بیشتر این دانشگاه با این اداره کل تمامی مهاجرین غیر ایرانی بتوانند از تمام ظرفیت های خدمات سلامت بهره مند شوند.

 سماکوش مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان نیز ضمن خیر مقدم به رئیس دانشگاه و هیئت همراه، بیان داشت: وظیفه ذاتی این اداره کل خدمت رسانی بهتر و بیشتر برای مهاجرین است، ما هم تمام تلاشمان این است که روز به روز تعاملات میان مسئولان و جامعه مهاجر، به ویژه حوزه سلامت استان بیشتر شود تا زمینه برای خدمت رسانی هموار گردد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان در ادامه این نشست با اشاره به مسائل موجود در جامعه مهاجرین، از خدمات صادقانه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مهاجرین غیر ایرانی قدردانی کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: