کد خبر: ۲۴۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 19
ثبت نام رشته های بدون آزمون تا ساعت ۲۴ امروز ادامه دارد و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.
شفا آنلاین>اجتماعی>مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تا کنون ۲۵۶ هزار ۸۹ نفر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

به گزارش شفا آنلاین:تحسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور  درباره آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی گفت: تا صبح امروز (پنج شنبه، ۲۸ شهریور)  ۲۵۶ هزار ۸۹ نفر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

توکلی در ادامه افزود: ثبت نام رشته های بدون آزمون <Mafia Minecraft Exam>تا ساعت ۲۴  امروز ادامه دارد و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

او در ادامه بیان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مهر ۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی حدود ۵۹۶ هزار ۸۸ نفر است.

او افزود: داوطلبانی که قبلاً در این سامانه ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده اند در صورت تمایل می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز نسبت به ویراش اطلاعات و یا رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانیدمشاور عالی سازمان سنجش گفت: تمامی داوطلبان اعم از پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی با آزمون و یا کسانی که در این مرحله در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته اند، در صورت تمایل برای ثبت نام و پذیرش در رشته‌های صرفاً براساس سوابق تحصیلی می‌توانند به سایت سازمان سنجش (بخش آزمون سراسری - سامانه پذیرش در رشته‌های با سوابق تحصیلی) حداکثر تا پایان وقت کاری امروز مراجعه کنند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: