کد خبر: ۲۴۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 08
از ابتدای سال‌جاری تا نیمه نخست شهریور ماه حدود 2 تن مواد مخدر در استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 85 درصد رشد را نشان می‌دهد.
شفا آنلاین>حوادث>فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 67 کیلو تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر به صورت ماهرانه‌ای در بار لیمو جاسازی شده بود.

به گزارش شفا آنلاین: سردار علی‌اکبر جاویدان  صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی مسیر حرکت قاچاقچیان که با 2 دستگاه کامیون بنز و پژو 405 از استان‌های جنوبی کشور عازم کرمانشاه بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس آن‌ها را تعقیب کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از مدتی تعقیب، نهایتا در میدان بار شهر کرمانشاه نسبت به توقیف هردو 2 دستگاه خودرو اقدام و بازرسی‌های لازم را از آنها به عمل آوردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: در جریان این بازرسی‌ها، ماموران 67 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بار لیمو مخفی شده بود، کشف کردند.

وی همچنین از دستگیری چهار متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

جاویدان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا نیمه نخست شهریور ماه حدود 2 تن مواد مخدر در استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 85 درصد رشد را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کشف 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه خبر داد و افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمانشاه حین گشتزنی در محدوده پلیس راه ماهیدشت به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و جبرای بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی انجام شده، 2 دستگاه فن دمنده صنعتی که در صنایع پتروشیمی کاربرد دارد به همراه 6 کارتن متعلقات آن کشف شد.

جاویدان تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله قاچاق کشف شده به 3 میلیارد ریال می‌رسد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری یک نفر در رابطه، از انتقال خودروی حامل کالای قاچاق به پارکینگ خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از موضوعاتی بوده که پلیس همواره با جدیت آن را دنبال کرده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: