کد خبر: ۲۴۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 02
دکتر محمدعلی فائق، پزشکی فرهیخته و طبیبی خوشنام بود که علاوه بر شهره در طبابت در عرصه فرهنگ و اطلاع رسانی نیز خدمات شایانی نثار جامعه ی فرهنگ و هنر گیلان زمین نمود
شفا آنلاين:دکتر علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت دکتر محمدعلی فائق طبیب پیشکسوت فرهنگ و مطبوعات گیلان،پيام تسليتي صادركرد.

به گزارش شفاآنلاين،دراين پيام آمده:"


           انا لله و انا الیه راجعون


خبر درگذشت پزشک فرهنگ دوست گیلانی دکتر محمدعلی فائق موجب تاثر و تالم وافر گردید.
دکتر محمدعلی فائق، پزشکی فرهیخته و طبیبی خوشنام بود که علاوه بر شهره در طبابت در عرصه فرهنگ و اطلاع رسانی نیز خدمات شایانی نثار جامعه ی فرهنگ<Culture> و هنر گیلان زمین نمود.

وی با صاحب امتیازی و مدیرمسولی فصلنامه "گیلان ما" ، ماهنامه " ره آورد گیل" و با تاسیس انجمن "مهرورزان گیل" و موسسه فرهنگی " مهرورزان گیلان پژوه" در زمره خادمین والامقام عرصه ی فرهنگ و اطلاع رسانی نام خود را به عنوان طبیب پیشکسوت فرهنگ‌ و مطبوعات گیلان به ثبت رساند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده مکرم آن استاد فقید، درگذشت ایشان را به جامعه ی پزشکی و جامعه فرهنگ و مطبوعات گیلان تسلیت<Condolences> عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.

                         دکتر علی نوبخت
                           ۱۰ شهریور ۱۳۹۸
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: