کد خبر: ۲۴۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - 2019August 31
روان‌پریشانی در جامعه وجود دارد و باید تلاش کرد جسمی سالم داشته باشیم و جامعه پزشکی باید جسمی سالم و بانشاط داشته باشد و پزشکان باید الگو باشند
شفاآنلاین>سلامت>تقوی‌نژاد گفت: برخی از افراد به عمد تلاش می‌کنند مرجعیت جامعه پزشکی را خدشه‌دار کنند.

به گزارش شفاآنلاین، سیدکمال تقوی‌نژاد معاون توسعه وزارت بهداشت عصر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی جامعه پزشکی که در بیمارستان شریعتی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موفق‌ترین بخش‌های کشور حوزه بهداشت و درمان است.

او ادامه داد: سلامت<Health> یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند است و مردم باید در این مسیر قرار گیرند تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

تقوی‌نژاد افزود: سلامت در کشور بانیانی دارد و جامعه پزشکی خدمات زیادی را انجام دهد که به خوبی دیده نمی‌شود.

او افزود: روان‌پریشانی در جامعه وجود دارد و باید تلاش کرد جسمی سالم داشته باشیم و جامعه پزشکی باید جسمی سالم و بانشاط داشته باشد و پزشکان باید الگو باشند.

او افزود: عده‌ای سعی دارند این مرجعیت علمی را خدشه‌دار کنند و جامعه پزشکی مورد اعتماد مردم است و عده‌ای آب در هاونگ می‌کوبند و همان افراد روزی روحانیت و معلم را می‌خواستند از مرجعیت بیاندازند.

تقوی‌نژاد ادامه داد: در زمینه کارهای فرهنگی جامعه پزشکی باید تلاش بیشتری شود و مسئولیت‌های زیادی بر دوش پزشکان است و ما باید انسجام بیشتری داشته باشیم.

او افزود: پزهای فروشگاهی هیچ مبنایی برای پرداخت مالیات نیست و جامعه پزشکی از این موضوع استقبال می‌کند اما اینکه یک گروه ملزم به استفاده از پزهای فروشگاهی به تنهایی هستند به نوعی اجحاف در حق جامعه پزشکان است و یک عده از عمد سعی دارند جامعه پزشکی را تضعیف کنند.

او گفت: تا پایان شهریور باید ۲۱ گروه برای پوزهای فروشگاهی فراخوان داده شوند، به نظرم عده‌ای از روی عمد فقط پزشکان را مطرح کرده‌اند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: