کد خبر: ۲۳۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 17
بیمه سلامت بدهی مراکز تصویربرداری غیر دانشگاهی و خصوصی، مراکز آزمایشگاهی دانشگاهی و بخش خصوصی را تا پایان دی ماه تسویه حساب کرده است وبدهی داروخانه‌های بخش خصوصی و دانشگاهی نیز تا پایان آذر ماه تسویه حساب و طلب آن‌ها را پرداخت کرده است
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان تهران درباره آخرین جزئیات پرداخت بدهی های بیمه سلامت به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، کوروش فرزین مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان تهران ، با اشاره به آخرین پرداختی‌های بیمه سلامت<Health> پزشکان مراکز درمانی اظهار کرد: با پرداخت اعتباری جدید به بیمه سلامت، این سازمان پرداخت مطالبات جامعه پزشکی را در سال ۹۷ آغاز کرده است به طوری که  این سازمان بدهی پزشکان را تا بهمن ماه ۹۷، درمانگاه‌ها و مراکز فیزیوتراپی را تا پایان دی ماه تسویه کرده است.

وی ادامه داد:‌ بیمه سلامت بدهی مراکز تصویربرداری غیر دانشگاهی و خصوصی،  مراکز آزمایشگاهی دانشگاهی و بخش خصوصی را تا پایان دی ماه تسویه حساب کرده است وبدهی داروخانه‌های بخش خصوصی و دانشگاهی نیز تا پایان آذر ماه تسویه حساب و طلب آن‌ها را پرداخت کرده است.

مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان تهران بیان کرد: مطالبات کانون هموفیلی تا پایان اسفند ماه ۹۷ و مراکز دیالیز نیز تا بهمن ماه پرداخت شده است.

فرزین با اشاره به اینکه بیمارستان خصوصی مطالبات بیمارستان‌های خصوصی در حدود ۴ ماه پرداخت نشده است، افزود: مطالبات مراکز سرپایی در سال ۹۷ تسویه شده است و بیمه سلامت طلب مراکز سرپایی در سال ۹۸ را تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت کرده است.

وی گفت: مطالبات داروخانه‌ها تا پایان خرداد ماه ۹۸ تسویه و اسناد مربوط به پرداخت در بیمارستان‌های غیردانشگاهی هم  تا پایان فروردین ۹۸ آماده شده است.

مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان تهران یادآوری کرد: مراکز دولتی و دانشگاهی مطالباتشان را تا پایان اردیبهشت ماه دریافت و مراکز خصوصی نیز اسنادشان را تا پایان فروردین ماه تسویه کرده‌اند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: