کد خبر: ۲۳۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 07
یکی از بزرگترین مشکلات در هنگام امدادرسانی، دریافت آدرس است و اغلب، آدرس غیردقیق یا اشتباه، منجر به گمراه شدن تکنسین‌های اورژانس و در نهایت تاخیر در کار امدادرسانی می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>کولیوند گفت: یکی از بزرگترین مشکلات در هنگام امدادرسانی، دریافت آدرس نامشخص یا اشتباه است.

به گزارش شفاآنلاین، پیر حسین کولیوند، رئیس اورژانس<Emergency> کشور ، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین اشکالاتی که امروزه در موضوع امدادرسانی با آن مواجه هستیم نداشتن دسترسی به محل برقراری تماس از تلفن‌های ثابت است؛ دریافت مسیر شفاهی، علاوه بر زمان‌بر بودن، دقت کم‌تری نیز دارد.

او بیان کرد: مدتی پیش و پس از تماس یک کودک خردسال با سازمان اورژانس کشور برای دریافت خدمات امدادی، معاون محترم وزیر ارتباطات، قول دسترسی به محل برقراری تماس و وقوع حادثه را داده بود اما این دسترسی، نیاز به مصوبه‌ای از شورای امنیت ملی کشور دارد.

کولیوند ادامه داد: نامه نگاری‌ها و پیگیری‌های لازم انجام شده و وزارت ارتباطات نیز درخواست دسترسی به این امکان را مطرح کرده است و امیدواریم در آینده نزدیک، به این مهم دست پیدا کنیم.

رئیس اورژانس کشور، افزود: دسترسی به محل برقراری تماس، کمک چشمگیری به موضوع امداد رسانی می‌کند؛ شاید اصلی‌ترین تاثیر، کاهش زمان رسیدن به مصدوم است که در کمترین حالت، ثبت آدرس دقیق، حدود ۲ دقیقه از کاربر زمان می‌برد‌ و اگر این دسترسی برقرار شود می‌توانیم در این زمان صرفه‌جویی کنیم.

او تاکید کرد: دسترسی به محل برقراری تماس همچنین امکان دسترسی راحت‌تر به نرم‌افزار‌های مسیریاب را فراهم می‌کند که بتوانیم نزدیک‌ترین و کم ترافیک‌ترین مسیر را برای رسیدن به مصدومان حوادث انتخاب کرده و در کمترین زمان ممکن خود را به آنها برسانیم.

کولیوند، گفت: یکی از بزرگترین مشکلات در هنگام امدادرسانی، دریافت آدرس است و اغلب، آدرس غیردقیق یا اشتباه، منجر به گمراه شدن تکنسین‌های اورژانس و در نهایت تاخیر در کار امدادرسانی می‌شود.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: