کد خبر: ۲۳۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 06
مشاور وزیر کشور با تاکید بر اولویت تهیه بانک اطلاعاتی پست های مدیریتی استان ها، خواستار برنامه ریزی مطلوب و شایسته مدیران کل امور بانوان و خانواده ، برای شناسایی زنان توانمند استان به منظور حمایت و رفع مسایل و مشکلات آنان شد
شفاآنلاین>اجتماعی>مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده خواستار تاسیس مرکز نوآوری و خلاقیت زنان با همکاری پارک های علم و فناوری شد.

 به گزارش شفاآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ دومین نشست سراسری مجازی مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری ها با حضور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده برگزار شد. 

مشاور وزیر کشور با تاکید بر اولویت تهیه بانک اطلاعاتی پست های مدیریتی استان ها، خواستار  برنامه ریزی مطلوب و شایسته  مدیران کل امور بانوان و خانواده ، برای شناسایی زنان توانمند استان به منظور حمایت و رفع مسایل و مشکلات آنان شد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده افزود: همسویی مدیران دفاتر استانی با مسئولان استانی و محلی در راستای تحقق اهداف، مورد تاکید بوده و طبق فرمایش مقام عالی وزارت در نشست اخیر فرمانداران، به عنوان یک ماموریت جدی و جدید لازم است هر شهرستانی متناسب با اقتضائات آن شهرستان روی یک موضوع متمرکز شود و مدیران کل بانوان نیز همسو با فرمانداران حول آن موضوع در حوزه زنان فعالیت نمایند.

نظری گفت: یکی از ماموریت های تکلیفی دفتر امور زنان و خانواده پیگیری تاسیس مرکز نوآوری و خلاقیت<Creativity> زنان با همکاری مشترک پارک های علم و فناوری استان ها است تا زمینه ای برای فعالیت زنان نخبه و فرهیخته فراهم و یکی از مطالبات آنان محقق شود.

نظری مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در این نشست ضمن تشکر از مدیران کل دفاتر متناظر استانی به دلیل توجه به پاسخ دهی سریع و صحیح مکاتبات ستاد، متذکر شد: از هر فرصتی باید برای خدمت به زنان و کودکان استفاده شود. چشم امید مردم کشور اول به خدا و بعد به تلاش و تدبیر مسئولین است و اگر تلاش و تدبیر درستی را به کار بندیم حتما گشایش در امور و رضایت خدا و مردم محقق خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست مدیران دفاتر بانوان استانها مطالب و سوالاتی را در خصوص مکاتبات اخیر مطرح کردند و پس از آن در خصوص طرح مرکز خلاقیت و شکوفایی زنان بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و از تجارب موفق استان های خوزستان و لرستان در زمینه موضوعات مورد بحث استفاده شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: