کد خبر: ۲۳۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019August 05
دکتر جمیل جبق، در پایان از برنامه‌ها و اقدامات مطلوب وزارت بهداشت در زمینه ارتقای بهداشت جامعه تقدیر کرد
شفاآنلاین>سلامت>دکترجمیل جبق - وزیر بهداشت لبنان و هیات همراه در سفر به تهران، از مرکز خدمات جامع سلامت الزهرا (س) شهرک دانش و خانه بهداشت روستای زرنان شهرستان قدس بازدید کرد.

به گزارش شفاآنلاین، وزیر بهداشت لبنان در این بازدید، با بیان اینکه یکی از اهداف سفر خود به ایران آشنایی با نظام حوزه سلامت<Health> ایران است، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم زمینه همکاری ایران و لبنان را در تمام ابعاد ایجاد کنیم و به زودی در کشور لبنان نیز سیستم ثبت بیماران به روش الکترونیک را راه اندازی کنیم.

وی ضمن بازدید از تمامی واحدهای مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت مذکور از نزدیک با فعالیت های همکاران، پرونده سلامت الکترونیک، نحوه ارائه خدمات بهداشتی درمانی در سطوح مختلف، ثبت خدمات ارائه شده در سامانه یکپارچه بهداشت(سامانه سیب) و عملکرد سیستم نظام ارجاع آشنا شد.

 دکتر جمیل جبق، در پایان از برنامه‌ها و اقدامات مطلوب وزارت بهداشت در زمینه ارتقای بهداشت جامعه تقدیر کرد.

گفتنی است، در بازدید وزیر بهداشت لبنان و هیات همراه از شبکه بهداشت و درمان قدس، دکتر اسدی لاری، مدیر کل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، دکتر عشرتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر میرشریفی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، نیز حضور داشتند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: