کد خبر: ۲۳۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - 2019July 25
ظهر دوشنبه 31 تیر مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد از داخل ساختمان کناری خانه‌اش صدای داد و فریاد کمک خواهی می‌آید
شفا آنلاین>اجتماعی>حوادث>سارق بدشانس وقتی می‌خواست از راه کانال کولر وارد یک ساختمان شود بین راه گرفتار شد. ظهر دوشنبه 31 تیر مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد از داخل ساختمان کناری خانه‌اش صدای داد و فریاد کمک خواهی می‌آید. وی گفت: این ساختمان خالی است اما از نیم ساعت قبل صدای فریادهای یک مرد را می‌شنویم که کمک می‌خواهد.

به گزارش شفا آنلاین:به‌دنبال این تماس مأموران کلانتری 134 شهرک غرب در محل حضور یافتند. ساختمان متعلق به یکی از اپراتورهای تلفن همراه بود اما کسی به آنجا رفت و آمد نداشت. باتوجه به حساس بودن ماجرا، پس از هماهنگی‌های قضایی مأموران وارد ساختمان شده و به پشت بام رفتند. صدا از داخل کانال کولر می‌آمد.

بنابراین موضوع به مأموران آتش‌نشانی نیز اعلام شد و امدادگران با حضور در محل مرد جوانی را که درون کانال کولر گرفتار شده بود بیرون کشیدند. وی پس از نجات مدعی شد وقتی متوجه خالی بودن ساختمان شده برای سرقت از بالای در حیاط وارد شده و از طریق راه پله‌ها خودش را به پشت بام رسانده است. وی گفت قصد داشته از طریق کانال کولر وارد اتاق‌ها شود که در آنجا حبس شده است. پس از انتقال متهم به کلانتری در بررسی سوابق وی مشخص شد او چندین سابقه سرقت و زندان دارد. سرهنگ آذین، رئیس کلانتری 134 شهرک غرب با اعلام این خبر گفت: تحقیقات از مرد جوان ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: