کد خبر: ۲۳۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۸ - 2019July 22
در حال حاضر تکالیف و وظایف هر کدام از واحدهای ستادی و استانی ضابطه‌مند شده و از طریق برنامه رصد و پایش می‌شود؛ به نحوی که حتی دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات نیز برنامه عملیاتی را به صورت میدانی پایش می‌کند
شفا آنلاین>سلامت>مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی سازمان هر ماه رصد می‌شود، گفت: در حال حاضر تکالیف و وظایف هر کدام از واحدهای ستادی و استانی ضابطه‌مند شده و از طریق برنامه رصد و پایش می‌شود؛ به نحوی که حتی دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات نیز برنامه عملیاتی را به صورت میدانی پایش می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین، مهدی نوروزیان در حاشیه اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت(Health insurance) ایران که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، در خصوص برنامه عملیاتی سازمان به عنوان یکی از محورهای این کنفرانس بیان کرد: در سال ۹۸ برنامه عملیاتی همانند سال گذشته تدوین و به ستاد و ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد. برخی از این برنامه‌ها مرتبط با ستاد و برخی به طور مشترک بین ستاد و ادارات کل استانی انجام می شود که هر کدام مسئولیت و تکالیفی را بر عهده دارند.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی هر ماه رصد می‌شود، افزود: همچنین میزان پیشرفت برنامه‌ها هر سه ماه یکبار در جلسات مشترک بین مدیران ستادی و استانی بررسی می‌شود. اگر انحرافی در پیشرفت برنامه‌ها وجود داشته باشد، در صورت دلایل موجه از سوی مدیران پذیرفته شده و در غیر این صورت طبق قائده بر مزایای رفاهی و دریافتی غیر مستمر مدیران اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: به نسبت سال گذشته میزان آشنایی همکاران و مدیران نسبت به اجرای برنامه عملیاتی بهتر شده است، ولی از آنجایی که این موضوع تجربه جدیدی است، کماکان نیاز به آموزش، یادگیری و تعامل بین ستاد و ادارات کل استانی دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، نوروزیان گفت: برنامه عملیاتی براساس قوانین بالادستی، وظایف و تکالیف سازمان تدوین شده است. طبیعتا برنامه‌هایی همانند پوشش بیمه همگانی، رفع همپوشانی و... و. از جمله تکالیف سازمانی است که در نهایت نتیجه و نفع آن به نفع بیمه شدگان خواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: