کد خبر: ۲۳۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۸ - 2019July 18
خیار دارای خواص ضد التهابی است و اغلب مردم آن را برای از بین گودی و سیاهی دور چشم استفاده می‌کنند این میوه یک دیورتیک محسوب می‌شود و به تخلیه مایعات از بدن کمک می‌کند و در درمان برخی عفونت‌ها تأثیرگذار است
شفاآنلاین>سلامت>به کمک نوشیدنی طبیعی می توانید به چربی سوزی شکمتان کمک کنید و از شر نفح معده خلاص شوید.

به گزارش شفاآنلاین، بسیاری از افراد از چاقی شکمی رنج می‌برند و در برخی افراد این چاقی<Obesity> شکمی ناشی از تورم شکم و احتباس مایعات و نفخ است.
 
 در موارد بسیاری  با کمی ورزش می‌توان چربی‌های اضافه شکم را آب کرد اما در برخی افراد شکم در ساعات صبح صاف است اما در طول روز و پس از مصرف غذا بزرگتر می‌شود که این مسئله به علت بی تحرکی و عملکرد بد سیستم گوارشی بدن رخ می‌دهد همچنین رژیم غذایی نیز در بروز این عارضه مؤثر است، افزون بر این مصرف برخی مواد غذایی جون نوشابه های گازدار و کاهو و حبوبات موجب نفخ شکم و بزرگ شدن آن می‌شود.

ما لیموناد یا نوشیدنی  را به شما معرفی می‌کنیم که با از بین بردن نفخ معده و آب کردن چربی‌های شکمی کمک می‌کند تا شکمی صاف و تخت داشته باشید.

 لیمو

این میوه در گروه مرکبات تقسیم بندی می‌شود و دارای اسید آسکوربیک است که به هضم غذا و جذب مواد مغذی کمک می‌کند همچنین لیمو حاوی پپسین بوده که در کاهش وزن مؤثر است و از تجمع گاز در شکم جلوگیری می‌کند و در چربی سوزی بسیار مفید است به همین دلیل یک ماده غذایی محرک متابولیسم در رژیم غذایی محسوب می‌شود.

 زنجبیل

زنجبیل دارای خواص ضد التهابی شگفت انگیزی است و به عملکرد بهتر روده و معده و هضم غذا کمک می‌کند همچنین در پیشگیری از تجمع گاز و نفخ شکمی مؤثر است.

نعناع

بعضی از گیاهان دارویی در فرایند هضم غذا مفید هستند که نعناع یکی از این گیاهان دارویی است نعناع با از بین بردن گازهای شکمی و جلوگیری از تشکیل اسید معده اضافی به عملکرد سیستم گوارشی شما کمک می‌کند و دارای خاصیت ضد التهابی است همچنین در تسکین درد معده و از بین بردن حالت تهوع مفید شناخته می‌شود.

خیار

خیار دارای خواص ضد التهابی است و اغلب مردم آن را برای از بین گودی و سیاهی دور چشم استفاده می‌کنند این میوه یک دیورتیک محسوب می‌شود و به تخلیه مایعات از بدن کمک می‌کند و در درمان برخی عفونت‌ها تأثیرگذار است.

 طرز آماده‌سازی نوشیدنی آب کننده چربی‌های شکم

ده برگ نعناع را در یک فنجان آب جوش بریزید و زمانی که این ترکیب جوشید اجازه دهید پنج دقیقه باقی بماند سپس آب لیمو را به آن اضافه و خیارهای خورد شده را با این ترکیب مخلوط کنید، پس از آن دو قاشق چای خوری زنجبیل رنده شده و چند  عدد برگ نعناع را به ترکیب اضافه کنید.

طرز مصرف

توصیه می‌شود که این نوشیدنی چربی سوز در طول روز بعد از وعده غذایی صبحانه، ناهار ، شام بنوشید همچنین در صورتی که رژیم غذایی کم چرب و ورزش و تحرک داشته باشید به سرعت شکم شما صاف و تخت خواهید داشت.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: