کد خبر: ۲۳۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۸ - 2019July 15
چهارمین کارگاه دیپلماسی سلامت با شعار سلامت جهان و آشنایی با سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با سلامت، در دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال برگزاری است
شفا آنلاین>سلامت>‌مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت هدف از برگزاری چهارمین کارگاه دیپلماسی سلامت را تقویت ارتباط سازمان‌های جهانی مرتبط با سلامت و دانشگاه‌ها معرفی کرد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر محسن اسدی لاری درخصوص برگزاری چهارمین کارگاه دیپلماسی سلامت، عنوان کرد: چهارمین کارگاه دیپلماسی سلامت با شعار سلامت جهان و آشنایی با سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با سلامت، در دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: قطب های ده گانه دانشگاهی، کارشناسان حوزه ستاد وزراتخانه و جمعی از دانشجویان رشته MPH در این کارگاه دو روزه حضور دارند.

بنابر اعلام وبدا، اسدی لاری اشاره کرد: سازمان های جهانی حوزه سلامت مانند، سازمان بهداشت جهانی، صندوق جمعیت و صندوق کودکان، ارتباط خوبی با این کارگاه برقرار کرده و نمایندگان آنها نیز در این برنامه شرکت کردند.

مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت(Ministry of Health) هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را تقویت سازمان‌های جهانی مرتبط با سلامت با بدنه دانشگاه معرفی کرد.

وی افزود: همچنین دانشجویان و فعالان سلامت به خصوص جوانان از نقش منطقه‌ای سازمان‌های بین‌المللی آگاه و با مشکلات سلامت جهان آشنا شوند تا بتوانند اقداماتی را در این زمینه انجام دهند.

اسدی لاری خاطر نشان کرد: این کارگاه مرحله آماده سازی برای انتخاب جوانان علاقمند به مسائل سلامت جهان و مشارکت فعال آنها است.

مدیر کل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت همچنین از برگزاری ۶۶ اجلاس منطقه‌ای وزرای بهداشت و همایش پوشش همگانی سلامت با حضور رییس سازمان بهداشت جهانی در مهرماه سال جاری خبر داد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: