کد خبر: ۲۳۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۸ - 2019July 10
مهم‌ترین عامل این بدبویی، چربی پوست سر و موهاست. چربی پوست سر و رعایت نکردن بهداشت پوست مو یکی از مواردی است که باعث می‌شود مو بد
شفا آنلاین>سلامت>برخی از افرادی که به متخصصان پوست و مو یا درمانگران طب سنتی مراجعه می‌کنند از بدبویی موها و سر خود شکایت دارند. این عارضه دلایل مختلفی دارد که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

به گزارش شفا آنلاین: مهم‌ترین عامل این بدبویی،<Misery> چربی پوست سر و موهاست. چربی پوست سر و رعایت نکردن بهداشت پوست مو یکی از مواردی است که باعث می‌شود مو بد.

مصرف بیش از اندازه انواع غذاهای حاضری، فست‌فودها، انواع ساندویچ‌ها و ماکارانی نیز از دیگر عواملی است که منجر به بدبویی موها و پوست سر می‌شود.

 

ساندویچ فست فود

پرخوری و نزدیک بودن وعده‌های غذایی به این ترتیب که وعده‌های غذایی فرصت هضم در سیستم گوارش پیدا نمی‌کنند نیز موجب بدبویی موها می‌شود.
 

پرخوری تغذیه

جمع بلغم در اطراف پیاز مو نیز یکی دیگر از عوامل بدبویی موهاست که در این حالت متخصص طب سنتی با شیوه‌های پاکسازی که سراغ دارد این معضل را درمان می‌کند.

بهترین شیوه برای درمان این بدبویی شست‌وشوی موی سر با آب شور دریا است. افرادی که به آب شور دریا دسترسی ندارند می‌توانند با تهیه نمک دریا و انداختن آن در آب به صورت روزانه موهای سرشان را با این آب شست‌وشو دهند تا بوی بد موها برطرف شود.
شهرخوان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: