کد خبر: ۲۳۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۸ - 2019July 07
نوشیدنی‌های قرمز مثل آب انگور حاوی آنتی اکسیدان هستند. این مواد ضد رادیکال آزاد هستند. وجود آنتی اکسیدان‌ها برای محافظت از بدن شما در برابر اثرات پیری مفید است. یک یا دو لیوان از این نوع نوشیدنی‌ها در روز می‌تواند بدن شما را جوان نگه دارد
شفاآنلاین>سلامت>یک شیوه زندگی سالم صرفا به معنای دویدن روی تردمیل ها و خوردن سالاد به صورت روزانه نیست. بسیاری از فعالیت‌هایی که سرگرم کننده و لذت بخش هستند نیز برای داشتن یک زندگی سالم مناسب هستند. 

به گزارش شفاآنلاین،با درک اینکه چگونه این فعالیت‌ها می توانند به شما برای داشتن یک زندگی طولانی‌تر کمک کنند، می‌توانید زندگی سالم‌تر و بهتری را از این پس تجربه کنید. با ما همراه باشید تا ۹ روش مفرح و دوست‌داشتنی برای افزایش طول عمر و داشتن زندگی سالم را با هم مرور کنیم.

داشتن رابطه جنسی بیشتر با همسرتان

گمان می‌رود که داشتن رابطه جنسی، لمس کردن و لمس شدن برای سلامتی مفید و حتی ضروری است. رابطه جنسی مجموعه‌ای از مواد شیمیایی مفید و فرح‌بخش را در بدن آزاد می‌کند. رابطه جنسی و لمس کردن به ما کمک می‌کند تا:

    با دیگران ارتباط برقرار کنیم
    روابط را تقویت کنیم
    و ارزش خود را افزایش دهیم.
    رابطه جنسی مکرر حتی ممکن است طول عمر شما را سال‌ها افزایش دهد.

تاثیر نوشیدنی قرمز روی افزایش طول عمر !!

نوشیدنی‌های قرمز مثل آب انگور حاوی آنتی اکسیدان هستند. این مواد ضد رادیکال آزاد هستند. وجود آنتی اکسیدان‌ها برای محافظت از بدن شما در برابر اثرات پیری مفید است. یک یا دو لیوان از این نوع نوشیدنی‌ها در روز می‌تواند بدن شما را جوان نگه دارد.

خوردن شکلات 

شکلات تیره یک ماده غذای فوق‌العاده است که حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و بدن شما را از پیری محافظت می‌کند. مقداری شکلات تیره با کیفیت خوب پیدا کنید، عادت کنید هر روز کمی از آن را استفاده کنید. خوردن شکلات فشار خون و کلسترول شما را کاهش و انرژی بدن را افزایش می‌دهد.

تاثیر شگفت انگیز لبخند در افزایش طول عمر

لبخند زدن یک راه عالی برای تغییر نگرش شماست. مانند آرامش و ریلکس بودن، لبخند نیز می‌تواند برای مقابله با اثرات استرس مفید باشد. حتی با یک لبخند ساختگی و واداشتن بدن به خندیدن، مغز تصور می کند واقعا شاد هستید و اثرات مثبتی روی بدن می گذارد. مانند یک سوئیچ، لبخند می‌تواند خلق و خوی شما را تغییر دهد.

ریسلکس باشید

استراحت و ریلکس بودن دشمن استرس است. در حالی که استرس اثرات مضری بر سلامتی می‌گذارد. آرامش قادر است عملکرد بدن ما را بهبود ببخشید تا کارایی بهتری داشته باشد. با تمرین کردن تکنیک‌های آرامش بصورت روزانه، می‌توانید خود را برای رویارویی با تنش‌ها و ناملایمات زندگی آماده کنید. ریلکس بود فشار خون، ضربان قلب و توانایی شما برای مقابله با چالش‌های زندگی را بهبود می‌بخشد.

برای افزایش طول عمر ورزش کنید

بازی‌ها و فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی یک راه عالی برای حفظ سلامت بدن و ذهن شما هستند. ورزش روشی ساده برای حفظ تعادل، انعطاف پذیری، استقامت و قدرت بدن است. ورزشی را پیدا کنید که توانایی انجام آن را دارید. ورزشی که از انجام آن لذت می‌برید. انجام کارهایی که برای بدن و مغز شما مفرح و لذت بخش هستند باعث شادابی بیشتر بدن و طولانی شدن عمر خواهد شد.

خواب

خواب یک عملکرد ضروری برای بدن است. اکثر آمریکایی‌ها خواب کافی ندارند. داروها، استرس، بیماری و عادات خواب نادرست می‌توانند مانع از به خواب رفتن شما به مدت نرمال یعنی ۷ تا ۹ ساعت شوند.مزایای خواب کافی عبارتند از: داشتن انرژی بیشتر، عملکرد ایمنی بهتر و بیشتر و …. خواب علاوه بر ضرورت می‌تواند یک تفریح نیز باشد. تفریحی که عمر شما را نیز بیشتر می کند.

صرف وقت با دوستان

روابط بخش مهمی از سلامت انسان هستند. پیوند قوی با افراد دیگر نه تنها باعث می‌شود که در مواقع نیاز به هم کمک کنید، بلکه از تنهایی و افسردگی و مشکلات روانی نیز دور خواهید شد. وقت خود را صرف روابط خود با دوستان و خانواده کنید. برای بهبود سلامت و افزایش طول عمر دوستان جدید پیدا کنید.

حل پازل و بازیهای فکری باعث افزایش طول عمر می‌شود

بازی‌های ذهنی یک راه عالی برای سرگرم شدن و گذراندن وقت مفید شما هستند. بازی‌ها می‌توانند بخش‌های مختلف ذهن شما را درگیر<Engage> کنند. در صورت امکان، بازی‌های اجتماعی و گروهی مانند شطرنج یا فوتبال و … را انجام دهید. تا علاوه بر فعال شدن بافت مغز شما، با دیگران نیز در تعامل باشید. تعامل مثبت و کارساز با دیگران می تواند زندگی را سالم تر و طول عمر شما را نیز افزایش دهد.

مثبت فکر کنید تا عمرتان زیاد شود

به گفته محققان، داشتن یک نگرش مثبت در مورد زندگی و اتفاقات می‌تواند باعث افزایش طول عمر شما تا ۷ سال بیشتر شود. به جوانات و فرزندانتان فشار وارد نکنید و برای موفقیتشان از شیوه های نامناسب استفاده نکنید. در عوض مثبت باشید، مثبت فکر کنید و آنان را تحسین کنید. پشیمانی از گذشته و گذشت دوره جوانی را کنار بگذارید. از هرچه دارید استفاده کنید تا زندگی سالم و بهتری داشته باشید. مثبت اندیشی واقعا باعث افزایش طول عمر شما خواهد شد.نسخه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: