کد خبر: ۲۳۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۸ - 2019July 07
هدف از برگزاری جلسه با مسئولان دفاتر پیشخوان، بهره‌مندی از نظرات همکاران و همچنین بررسی و رفع عملی مشکلات موجود است
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: تکریم ارباب رجوع و احترام به بیمه شدگان یکی از اصول بنیادین سازمان بیمه سلامت است. دفاتر پیشخوان دروازه ارتباط مردم با بیمه سلامت هستند و در نتیجه باید نحوه عملکرد آنان بسیار جدی ‌گرفته شود.

به گزارش شفا آنلاین، مهندس طاهر موهبتی در نشست هم اندیشی با مسئولان دفاتر پیشخوان دولت سراسر کشور که به صورت ویدیو کنفرانس در ستاد سازمان بیمه سلامت برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری جلسه با مسئولان دفاتر پیشخوان، بهره‌مندی از نظرات همکاران و همچنین بررسی و رفع عملی مشکلات موجود است.

وی ادامه داد: اهتمام به تکریم ارباب رجوع یکی از مهم‌ترین وظایف دفاتر پیشخوان دولت است که می‌توان با همراهی و همدلی نسبت به اجرای آن کوشید، زیرا نخستین جایی که بیمه‌شدگان هنگام مراجعه سازمان بیمه سلامت را قضاوت می‌کنند، دفاتر پیشخوان است.
 
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت(Health insurance) بیان کرد: اگر بیمه‌شدگان صندوق روستاییان به تعدد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند، کار صحیحی نیست. وقتی سال‌هاست برای شخصی دفترچه بیمه روستاییان صادر می‌شود، دوباره نباید همان مدارک را از افراد دریافت کرد.
 
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، موهبتی در بخش دیگری از سخنان خود به چالش‌های موجود اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در سال جاری باید رفتارهای ما بسیار حساب شده باشد. تغییر رفتار فردی و اجتماعی و مدیریت منابع و هزینه‌ها امری اجتناب ناپذیر است.

وی بیان کرد: سالانه ۱۰ میلیون نفر به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند. اختیارات دفاتر پیشخوان می‌تواند افزایش پیدا کند و از طرفی باید نظارت بیشتری بر اجرای این اقدامات انجام شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: