کد خبر: ۲۳۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۸ - 2019July 02
یک مار کوچک به «اوستن ماکجی» که در حال جمع آوری فلزات از جنگلی در فرانکین ایالت تنسی بود حمله کرد. او که توسط مار گزیده شد، توجّه چندانی به این موضوع نکرد، زیرا نیش مار فاقد درد بود. اما در چند روز حجم انگشت او چندبرابر شد
شفاآنلاین>اجتماعی> مارگزیدگی وقتی رخ می‌دهد که مار نیش خود را وارد پوست فرد کند و از آن طریق، زهر مار وارد بدن گردد که در این موقع مراقبت‌های پزشکی برای فرد آسیب دیده ضروری است و اگر فرد به سرعت تحت درمان قرار نگیرد، نیش مار می‌تواند باعث مرگ او شود.

به گزارش شفاآنلاین،چیزهایی درباره مار<Snake>گزیدگی شنیده بودم، اما آن یک مار کوچک بود و من اهمیتی ندادم، نیش آن دردی نداشت و به رغم آن، هرگز فکر نکردم که نیش مار بخواهد تا این حد بزرگ بشود، من به بیمارستان رفتم، به طوری که پزشکان برای خشک کردن خون، زخم را باز کردند، پس از آن انگشتم به حالت طبیعی خود بازگشت.

یک مار کوچک انگشت مردی را گزید و شکل آن را تغییر داد. یک مار کوچک به «اوستن ماکجی» که در حال جمع آوری فلزات از جنگلی در فرانکین ایالت تنسی بود حمله کرد. او که توسط مار گزیده شد، توجّه چندانی به این موضوع نکرد، زیرا نیش مار فاقد درد بود. اما در چند روز حجم انگشت او چندبرابر شد.

اوستن می‌گوید: چیزهایی درباره مارگزیدگی شنیده بودم، اما آن یک مار کوچک بود و من اهمیتی ندادم، نیش آن دردی نداشت و به رغم آن، هرگز فکر نکردم که نیش مار بخواهد تا این حد بزرگ بشود، من به بیمارستان رفتم، به طوری که پزشکان برای خشک کردن خون، زخم را باز کردند، پس از آن انگشتم به حالت طبیعی خود بازگشت. تابناک باتو

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: