کد خبر: ۲۳۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۸ - 2019June 27
کلید آزمون دستیاری دندانپزشکی ساعت ١٨ روز یکشنبه هفته آینده در سایت سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>حیدرزاده گفت: کلید دستیاری دندانپزشکی ساعت ١٨ روز یکشنبه ۹ تیر در سایت سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی از زمان انتشار کلید دستیاری دندانپزشکی(Dental Assistant) خبر داد و گفت: کلید آزمون دستیاری دندانپزشکی ساعت ١٨ روز یکشنبه هفته آینده در سایت سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه امروز آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ در ١٠ حوزه برگزار شد، اظهار کرد: آزمون از ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۶ تیر ماه سال ۹۸ آغاز شده است.

وی بیان کرد: زمان ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی ۵ تا ۱۴ اسفند ۹۷ و زمان تمدید ثبت نام ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۹۸ برای داوطلبان جامانده از ثبت نام بود و کارت آزمون دستیاری دندانپزشکی از تاریخ ۴ تا ۶ تیر ۹۸ در سایت سنجش آموزش پزشکی توزیع شد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی(medical education) اظهار کرد: داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی امروز در ١٠ رشته تخصصی و ١٠ حوزه امتحانی به مدت ٢٣٠ دقیقه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

آمار ثبت نام کنندگان در آزمون دستیاری دندانپزشکی
حیدرزاده با اشاره به تعداد داوطلبان ثبت نام کنندگان در آزمون دستیاری دندانپزشکی گفت: ٢ هزار و ۶٣ نفر داوطلب شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی بودند که از این تعداد هزار و ٢٣۴ نفر زن و ۸۲۹ داوطلب مرد بودند.

رئیس سنجش آزمون پزشکی با اشاره به نمره‌دهی آزمون آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ گفت: آزمون ۲۵۰ سؤال دارد و ۳۰ سوال از درس پروتز‌های دندانی ۲۰ سوال از دروس آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت ارتودانتیکس، اندودانتیکس، پرویودانتیکس، بیماری‌های دهان و فک و صورت و جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی، داندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دهان و فک و صورت و زبان انگلیسی و ۱۰ سوال از درس دندانپزشکی جامعه‌نگر و مواد دندانی طراحی می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: