کد خبر: ۲۳۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 17
در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی کالای خوراکی فاسد در شهرستان دماوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ گیلاوند قرار گرفت
شفاآنلاین>سلامت> فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف مقادیر زیادی دمنوش خارجی فاسد در شهرستان دماوند قبل از توزیع و بازداشت یک متهم خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، سردار عبدالرضا ناظری در این خصوص اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی کالای خوراکی فاسد در شهرستان دماوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ گیلاوند قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به کشف واحد صنفی مورد نظر در شهرستان دماوند شده و پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از این واحد صنفی، ماموران موفق شدند، به میزان زیادی دمنوش(Herbal Tea) خارجی تاریخ گذشته و فاسد کشف و یک متهم را دستگیر کنند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است افزود: در این راستا یک نفر دستگیر، انبار مربوطه پلمب و ۲ دستگاه (جرثقیل و تریلی) نیز توقیف (Seized)شد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: