کد خبر: ۲۳۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 11
آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۸ که به دلیل وقوع سیل به تعویق افتاده بود، ۲۳ خرداد در دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری دوره برگزار می‌شود
شفا آنلاین>اجتماعی>نوزیع کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی از امروز سه شنبه ۲۱ خرداد آغاز شده و داوطلبان تا فردا چهارشنبه ۲۲ خردادماه مهلت دارند با مراجعه به دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

به گزارش شفا آنلاین: آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۸ که به دلیل وقوع سیل به تعویق افتاده بود، ۲۳ خرداد در دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری دوره برگزار می‌شود.

برای شرکت در آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی امسال تعداد ۱۵۲۹ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۷۹۳ نفر زن و مابقی مرد هستند.

آزمون کتبی در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ در هر دانشگاه علوم پزشکی متولی آزمون برگزار خواهد شد و این آزمون در دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود. آزمون شفاهی کلیه رشته‌های دانشگاه‌های تهران نیز در روزهای ۲۵ تا ۲۷ خرداد ۹۸ و سایر دانشگاه‌ها در روزهای ۲۵ تا ۲۶ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

پذیرش نهایی متقاضیان تحصیل در دوره‌های تکمیلی تخصصی بالینی بر اساس نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل مکتسبه (بر اساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و با رعایت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون و سایر مقررات مربوطه صورت می‌گیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: