کد خبر: ۲۳۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 11
بدیهی است که می بایست از تمام اقشارجامعه بر مبنای درآمدی که دارند، مالیات اخذ شود البته مالیات اخذشده باید متناسب با درآمدها باشد
شفا آنلاین>سلامت>نماینده مردم در مجلس دهم بابیان اینکه درآمد برخی از مشاغل در هیچ سندی قید نمی‌شود،گفت: اخذ مالیات از تمام اقشار شغلی <Occupational classes>در کشور نیازمند تصویب لایحه جامع است.

به گزارش شفا آنلاین:محمد جمالی نوبندگانی درباره اجباری شدن استفاده از کارت خوان در مطب‌های پزشکی،گفت: بدیهی است که می بایست از تمام اقشارجامعه بر مبنای درآمدی که دارند، مالیات اخذ شود البته مالیات اخذشده باید متناسب با درآمدها باشد.

سیستم پزشکی کشور قطب درمانی منطقه است

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  پزشکان جز سرمایه علمی کشور هستند تصریح کرد سیستم پزشکی  جمهوری اسلامی ایران قطب درمانی منطقه است.

وی ادامه داد: روزگاری مردم درکشور برای درمان به پزشکان بنگلادش پناه می بردند اما امروزه پزشکان خدمت بسیار منحصر به فردی به بیماران ارائه می‌دهند و این در حالی است که بطور مثال در حوادث غیر مترقبه، اولین داوطلبان برای خدمات رسانی به بیماران  تیم های پزشکی  هستند.


بسیاری از پیشرفتهای کشور حاصل تلاش جامعه پزشکی است

جمالی نوبندگانی افزود: بسیاری از پیشرفتهای کشور حاصل تلاش جامعه پزشکی است بنابراین  الزامی  است که  پزشکان هم برطبق قانون مالیات پرداخت کنند و از همین رو نباید  تنها بر اخذ  مالیات  از جامعه پزشکی تمرکز شود.

نماینده مردم فسا در مجلس تصریح کرد: بطور مثال برخی از  مشاغل از  جمله وکالت که درآمد بالایی دارند ،فاقد کارت خوان هستند و این درحالی است که نباید تنها  یک قشر را انتخاب کنیم که مالیات را در اسرع وقت پرداخت کنند.

اخذ مالیات از تمام اقشار شغلی در کشور  نیازمند تصویب لایحه جامع

عضوکمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس  بابیان اینکه درآمد برخی از  مشاغل  در هیچ سندی قید نمی شود یادآورشد:  اخذ مالیات از تمام اقشار شغلی در کشور  نیازمند تصویب لایحه جامع  است.خانه ملت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: