کد خبر: ۲۳۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 09
هنوز خانواده بیماران به هوش نیامده پس از انجام عمل جراحی قلب باز به سازمان نظام پزشکی شکایتی ارسال نکرده‌اند و به همین دلیل سازمان نظام پزشکی در این موضوع وارد نمی‌شود و به طور کلی شخصاً از وضعیت آنها مطلع نیستم.
شفاآنلاین>سلامت>ظفرقندی درباره موضوع بیهوشی عجیب ۴ بیمار بیمارستان قلب تهران و شکایت خانواده بیماران توضیح داد.

به گزارش شفاآنلاین،محمدرضا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور، درباره موضوع ماجرای بیهوشی عجیب ۴ بیمار بیمارستان قلب تهران اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی در موضوع ماجرای به هوش نیامدن چند بیمار که به تازگی در بیمارستان‌های تهران عمل جراحی<Surgery> قلب باز انجام داده‌اند، ورود پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی پیگیر مشکلات و مسائل جامعه پزشکی است و از حقوق بیماران و مراجعه‌کنندگان و پزشکان دفاع می‌کند.

خانواده بیماران به نظام پزشکی شکایتی نکرده‌اند

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور تأکید کرد: هنوز خانواده بیماران<patients> به هوش نیامده پس از انجام  عمل جراحی قلب باز به سازمان نظام پزشکی شکایتی ارسال نکرده‌اند و به همین دلیل سازمان نظام پزشکی در این موضوع وارد نمی‌شود و به طور کلی شخصاً از وضعیت آنها مطلع نیستم.

ظفرقندی با اشاره به ارسال نامه سازمان نظام پزشکی به معاون اول ریاست جمهوری در زمینه بازنگری تعرفه‌های پزشکی گفت: بر اساس قانون باید تعرفه‌ها متناسب با تورم کشور افزایش پیدا کند و در حال حاضر میزان افزایش تعرفه‌ها با هزینه‌ها همخوانی ندارد و  من معتقدم برای پیشگیری از هر گونه مشکلی باید در خصوص تعرفه‌ها بازنگری صورت گیرد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: