کد خبر: ۲۳۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 09
این حادثه عصر جمعه رخ داد و پس از واژگونی از روی پل به زیر جاده روستای شمس آباد بروجرد سقوط کرد. دو نفر از سرنشینان پراید در دم فوت کرده و ۵ نفر دیگر زخمی و به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل شدند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث> در دو حادثه جداگانه که عصر جمعه در جاده بروجرد و محور یاسوج - چرام اتفاق افتاد، 15 نفر کشته شدند. 

به گزارش شفاآنلاین،در نخستین سانحه یک دستگاه پراید در محور چغولندی - بروجرد واژگون شد و 7 عضو یک خانواده جان باختند. 

سرهنگ عبدالرحمن حقیقی رئیس پلیس راهور بروجرد  در تشریح این خبر اظهار داشت: این حادثه عصر جمعه  رخ داد و پس از واژگونی  از روی پل به زیر جاده روستای شمس آباد بروجرد سقوط کرد.  دو نفر از سرنشینان پراید در دم فوت کرده و ۵ نفر دیگر زخمی و  به بیمارستان<Hospital> شهید چمران بروجرد منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور بروجرد خاطرنشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور بروجرد در دست بررسی است.خوانساری‬ از‬ مسئولان بیمارستان شهید‬ چمران بروجرد نیز‬ با اشاره‬ به اینکه ۲ نفر زن‬ سرنشین پراید در دم فوت کرده بودند گفت:  ۵ نفر مصدوم انتقال داده شده به بیمارستان به نام‌های علیرضا ابدالی، علی بارانی بیرانوند، فاطمه ابدالی، مریم ابدالی و فروزان ابدالی به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کردند.

مرگ 8 عضو یک خانواده در سانحه رانندگی

حدود ساعت ۱۸:۱۵ عصر روز جمعه گذشته هم یک دستگاه پژو پارس با ۹ سرنشین در محور یاسوج-چرام واژگون شد که هفت نفر از سرنشینانش که عضو یک خانواده و اهل شهرستان چرام بودند، در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.

 این خودرو در محدوده پیچ آب حیات محور یاسوج-چرام واژگون شد و به دره سقوط کرد. دو نفر دیگر از سرنشینان نیز که دچار مصدومیت شدید شده بودند  به بیمارستان دهدشت منتقل شدند که  یک نفر از مصدومان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد. 

جلال پورانفرد  رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار نفر از سرنشینان این خودرو، کودک بودند.ایران 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: