کد خبر: ۲۳۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 03
با حضور دکتر جنگی زهی معاون اجرایی معاونت بهداشتی،مهندس شجاعی فرماندار و تنی چند از مدیران ادارات مرکز مشاوره بهداشت و سلامت گلمورتی و اتاق سالک و هاری این مرکز به بهره برداری رسید
شفا آنلاین>سلامت>دکتر رحیمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلگان ضمن بیان اینکه مرکز مشاوره بهداشت و سلامت با تجمیع ۵ اتاق مشاوره در یک مجتمع از این به بعد به مردم شریف شهرستان دلگان ارائه خدمت مینماید افزود علاوه براین، مطب دندانپزشکی نیز با استاندارد سازی جهت رفاه حال مردم عزیز در این مجتمع فعالیت خواهد داشت.

به گزارش شفا آنلاین،با حضور دکتر جنگی زهی معاون اجرایی معاونت بهداشتی،مهندس شجاعی فرماندار و تنی چند از مدیران ادارات مرکز مشاوره بهداشت و سلامت گلمورتی و اتاق سالک و هاری این مرکز به بهره برداری رسید.

دکتر رحیمی افزود:این پنج واحد مشاوره شامل مرکز MMT ،مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری،مرکز مشاوره شیر دهی،مرکز مشاوره قبل از ازدواج، اتاق آمادگی برای زایمان میباشد که جهت رعایت اصول مشاوره در ساختمانی مجزا استقرار یافته است.

مهندس شجاعی فرماندار دلگان در آیین افتتاحیه این مرکز با ابراز خرسندی از تجهیز و راه اندازی این مرکز افزود امیدواریم این مرکز با ارائه خدمات، راهنمای مناسبی در امر ازدواج جوانان نیز باشد.

دکتر جنگی زهی معاون فنی معاونت بهداشتی در توضیحات تکمیلی این افتتاحیه اظهار کرد:راه اندازی مرکز مشاوره و MMT در شهرستان نیز گام مثبتی در جهت کاهش بیماریها در این زمینه خواهد بود.

لازم به ذکر است اتاق سالک و هاری این مرکز نیز همزمان افتتاح و خدمت رسان به مرکز عزیز شهرستان خواهد بود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: