کد خبر: ۲۳۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 02
وزیر بهداشت در حکمی کیانوش جهانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت را به عنوان رئیس این مرکز منصوب کرد.
شفا آنلاین>اجتماعی>سعید نمکی در این حکم خطاب به جهانپور نوشت: با توجه به تعهد، شایستگی و سوابق ارزنده جناب‌عالی بدین‌وسیله به‌عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند سبحان، تبعیت از منشور اخلاقی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با پیروی از آموزه‌های دینی و با بهره‌گیری از دستاوردهای علمی، برای تقویت پاسخگویی به مردم و خدمت‌گیرندگان و تکریم آنان کوشش نموده و با تعامل مستمر با رسانه‌ها، امر اطلاع‌رسانی، اطلاع‌یابی و ارتقا فرهنگ عمومی و سواد سلامت جامعه را تقویت کنید.

به گزارش شفا آنلاین:نمکی ادامه داد: ضروری است با توجه به توسعه ارتباط با کارکنان و اصلاح فرایندهای‌کاری، زمینه شکوفایی و بهبود وضعیت روابط عمومی را در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، معاونت‌ها، سازمان‌ها و دیگر مراکز تابعه مهیا سازید. توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف ایران اسلامی آرزومندم.

پس از کسب رأی اعتماد سعید نمکی به عنوان وزیر بهداشت، کیانوش جهانپور به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شده بود. جهانپور سابقه ریاست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سخنگویی سازمان غذا و دارو را در کارنامه کاری خود دارد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: