کد خبر: ۲۳۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019May 24
در فضای بین الملل و در سرتاسر جهان، خدمات بیمه ای راهکاری اساسی برای تزریق فرهنگ امید به زندگی تلقی می شود اما متاسفانه شرایط حمایت های بیمه ای در حوزه بهداشت ودرمان مناسب نیست
شفا آنلاین>سلامت>نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه کمرنگی خدمات دفترچه های بیمه به ضرر بیماران دهک پایین جامعه است،گفت: وابستگی بسیاری از صندوق های بیمه به دولت مانع ارائه خدمات کیفی در حوزه درمان است .

به گزارش شفا آنلاین، علی ابراهیمی درباره وضعیت ارائه خدمات درمانی(health Service) به بیماران توسط بیمه ها گفت:  در فضای بین الملل و در سرتاسر جهان، خدمات بیمه ای راهکاری اساسی برای تزریق فرهنگ امید به زندگی تلقی می شود اما متاسفانه شرایط حمایت های بیمه ای  در  حوزه بهداشت  ودرمان مناسب نیست.

نبود درآمد پایدار صندوق های بیمه  معضلی برای خدمات رسانی به بیماران
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نبود درآمد پایدار صندوق های بیمه ، معضل  اساسی  برای خدمات رسانی  به بیماران تلقی می شود تصریح کرد: اتصال بیمه های درمانی به بودجه عمومی کشور، دستاوردی برای ما در حوزه خدمات رسانی درمانی به بار نمی آورد .

 برخورد دستوری سیستم دولتی با بیمه ها  مفید نیست
وی  با بیان اینکه برخورد دستوری سیستم دولتی  با بیمه ها  مفید نیست  افزود:  بسیاری از صندوق های بیمه(Insurance) به دولت وابستگی دارند.  

سهمیه بندی برای پذیرش بیماران توجیه منطقی ندارد
وی ادامه داد: سهمیه بندی برای پذیرش بیماران برای عدم حمایت های بیمه ای در حوزه درمان صحیح نیست و از  همین رو کمرنگی دفترچه های  تامین اجتماعی در حوزه درمان با اهداف توسعه سلامت مغایرت دارد.

عضو فراکسیون  تولید و اشتغال مجلس یادآورشد: برای افزایش خدمات رسانی درمانی باید تغییر اساسی در حوزه خدمات رسانی به بیماران انجام شود زیرا بیماران نباید به همراه  درد بیماری، درد مشکلات اقتصادی   را نیز به دوش بکشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: