کد خبر: ۲۳۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019May 22
با توجه به اینکه فرهنگ‌های متفاوتی در ایران وجود دارد الزاما ضرورتی به تجمیع بیمه‌ها وجود ندارد ولی آن چیزی که در بیمه‌های پایه باید مورد توجه قرار گیرد، ایجاد توازن و هماهنگی است تا اقدامات به بهترین شکل انجام شود
شفا آنلاین>سلامت>مشاور بین الملل سازمان جهانی بهداشت گفت: آن چیزی که در بیمه‌های پایه باید مورد توجه قرار گیرد، ایجاد توازن و هماهنگی است تا اقدامات به بهترین شکل انجام شود.

به گزارش شفا آنلاین، لئون بیل میکر با اشاره به اینکه ظرفیت بسیار زیادی در ایران وجود دارد، گفت: دو سازمان بیمه گر بزرگ از جمله سازمان بیمه سلامت(Health insurance) ایران و سازمان تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از مردم را تحت پوشش قرار داده‌اند که نسبت به موانع و چالش‌های موجود خود اطلاع کافی دارند که این موضوع نشان می دهد که با بررسی هر چه دقیق تر، می توان به راهکارهای خوبی دست یافت.

استادیار اقتصاد و مدیریت سلامت دانشگاه رادبود هلند در خصوص تاثیر تحریم‌ها به خصوص در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: هیچ کس نمی تواند بگوید که تحریم‌ها چقدر تاثیر گذار خواهند بود. ایران سالها با این موضوع مواجه بوده است. طبیعتا تحریم‌ها محدودیت‌هایی حتی در حوزه بیمه ایجاد می کند که باید نسبت به این موانع آمادگی وجود داشته باشد.

وی افزود: مساله‌ای که اکنون مسئولان حوزه سلامت و بیمه باید به آن توجه داشته باشند، بررسی شرایط است تا اقدامی را انجام دهند که کمترین تاثیرپذیری از تحریم‌ها را در پی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت مشاور بین الملل سازمان جهانی بهداشت(WHO) در پایان در خصوص اینکه آیا تجمیع بیمه‌های درمانی می‌تواند به عنوان راه‌ حلی برای رفع مشکلات بیمه‌ها مطرح شود، افزود: با توجه به اینکه فرهنگ‌های متفاوتی در ایران وجود دارد الزاما ضرورتی به تجمیع بیمه‌ها وجود ندارد ولی آن چیزی که در بیمه‌های پایه باید مورد توجه قرار گیرد، ایجاد توازن و هماهنگی است تا اقدامات به بهترین شکل انجام شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: