کد خبر: ۲۳۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 21
ما انتظار داریم در سال 98،بیمه ها همه جانبه پشتیبان بیماران صعب العلاج وسرطانی باشند تا بیماران سرطانی جهت طی مراحل درمان، توان حضور در بیمارستان های خصوصی را نیز داشته باشند زیرا با این اوصاف مشخص است که حجم مراجعه بیماران به بیمارستانهای دولتی نیز کاهش می یابد
شفا آنلاین>سلامت>نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه درآمدهای کلان نصیب بسیاری از پزشکان نمی‌شود،گفت: تعرفه‌های پزشکی نیازمند بازنگری است زیرا بیماران در دهک‌های اقتصادی پایین جامعه توان پرداخت هزینه ها را ندارند.


به گزارش شفا آنلاین:بشیرخالقی درباره وضعیت خدمات  رسانی  به  بیماران سرطانی درکشور،گفت: ما انتظار داریم  در سال 98،بیمه ها همه جانبه  پشتیبان بیماران صعب العلاج <Patients with severe symptoms> وسرطانی  باشند تا  بیماران سرطانی جهت طی مراحل درمان، توان حضور در بیمارستان های خصوصی  را  نیز داشته باشند زیرا با این اوصاف مشخص  است که حجم مراجعه بیماران به بیمارستانهای دولتی نیز کاهش می یابد.

طی  مسیر درمان بیماران سرطانی اورژانسی است

وی   تصریح کرد: طی  درمان بیماران سرطانی اورژانسی  و اضطراری  است  بنابراین نباید در  هیچ کدام از مراحل درمان بیماران سرطانی با چالش  روبرو شوند بنابراین بطور  مثال در مراحل جراحی ، شیمی درمانی و رادیو تراپی  نباید  وقفه ای   در  خدمات رسانی به بیمار سرطانی را شاهد باشیم.

درآمدهای کلان نصیب  بسیاری از پزشکان  نمی شود

وی   با بیان اینکه درآمدهای کلان نصیب  بسیاری از پزشکان  نمی شود کفت: تعرفه‌های پزشکی  نیازمند بازنگری است زیرا بیماران در دهکهای  اقتصادی  پایین جامعه توان پرداخت هزینه ها  را ندارند.

 ارتقا  خدمات ​بیمه‌های تکمیلی  راهکاری برای سرعت بخشیدن  به خدمات درمانی به بیماران

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بابیان اینکه  ارتقا خدمات  بیمه تکمیلی  راهکاری  برای سرعت بخشیدن  به ارائه  خدمات درمانی  به بیماران صعب العلاج  وسرطانی  است یادآورشد: رفاه و سرعت بخشیدن به حوزه درمان بیماران سرطانی وصعب العلاج  با توجه به پیشرفت های علمی در حوزه پزشکی بسیار حائز اهمیت است زیرا  می توان پس از مداوا  بیماران را به زندگی عادی بازگرداند. /خانه ملت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: