کد خبر: ۲۳۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 07
موتورهای هواپیما بعد از فرود اضطراری در فرودگاه مسکو آتش گرفت. در حالی که وحشت و اضطراب شدیدی مسافران را فرا گرفته بود آنها با کمک خدمه در کمتر از 55 ثانیه با سرسره نجات از هواپیما خارج شدند
شفاآنلاین>اجتماعی>همزمان با آتش گرفتن هواپیمای روسی در فرودگاه مسکو، 41 سرنشین هواپیما کشته شدند. 

به گزارش شفاآنلاین،این هواپیما سوخوی سوپرجت -۱۰۰ با 78 سرنشین ساعت ۱۸:۰۲ به وقت محلی فرودگاه شرمتیوو را به مقصد شهر مومانسک ترک کرد اما نیم ساعت پس از پرواز خدمه هواپیما به‌دلیل نقص فنی پیام وضعیت اضطراری به برج مراقبت فرستادند.

 شرکت اروفلوت در بیانیه‌ای گفت که موتورهای هواپیما بعد از فرود اضطراری در فرودگاه مسکو آتش گرفت. در حالی که وحشت و اضطراب<Anxiety> شدیدی مسافران را فرا گرفته بود آنها با کمک خدمه در کمتر از 55 ثانیه با سرسره نجات از هواپیما خارج شدند. 

اما توضیح بیشتری در خصوص جزئیات این سانحه نداده است. در گزارش‌های اولیه تعداد قربانیان این سانحه ۱۹ نفر اعلام شد که با بیرون کشیدن اجساد مسافران و خدمه از میان بدنه هواپیما، مشخص شد تعداد جانباختگان این سانحه ۴۱ نفر است که 2 کودک و یک میهماندار هم در میان قربانیان هستند. 

این در حالی است که هیچ منبع رسمی هم هنوز علت این سانحه را اعلام نکرده است اما برخی از مسافران نجات یافته نامناسب بودن وضعیت جوی و رعد و برق را سبب آتش گرفتن هواپیما عنوان می‌کنند. با این حال تحقیقات از سوی کارشناسان آغاز شده است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در پیامی به خانواده‌های قربانیان تسلیت گفته است.ایران 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: