کد خبر: ۲۳۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 01
براثر میکروبی بودن تجهیزات این کلینیک چشم‌چپ بیمار ما دچار عفونت شدید شد و برای درمان به بیمارستان فارابی تهران اعزام شد
شفاآنلاین>سلامت> یکی از بستگان تبعه عراقی که بیمارشان در واقعه کلینیک چشم‌پزشکی قم دچار عارضه حاد شده، از کوری چشم‌چپ این بیمار پس از پیوند قرنیه و چندین عمل جراحی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، زهرا اسفرم در قم با اشاره به اینکه فتحیه عبدالله برای عمل آب مروارید از بصره عراق به قم آمده و در درمانگاه متعلق به بخش خصوصی عمل بر روی وی انجام شد، اظهار کرد: براثر میکروبی بودن تجهیزات این کلینیک چشم‌چپ بیمار ما دچار عفونت شدید شد و برای درمان به بیمارستان فارابی تهران اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه دکتر سلیمانی و دکتر بحرانی در بیمارستان (Hospital)فارابی اقدامات درمانی را انجام دادند، ادامه داد: در این بیمارستان سه عمل پیوند قرنیه، ترمیم شبکه و چسب روی قرنیه انجام شد که عمل آخری حدود 6 ساعت به طول انجامید ولی درنهایت به ما اعلام کردند که بینایی چشم بیمارمان از بین رفته و دیگر قادر به دیدن نیست.

اسفرم با تأکید بر اینکه در این مدت هیچ خبری از مسئولان کلینیک نبود و سراغی از این بیمار نگرفتند، بیان کرد: بیمار (Patient)ما خانمی 75 ساله است که تحمل این‌همه درد و فشار را نداشته و علاوه بر اینکه بینایی چشمش را ازدست‌داده، دچار سردردهای شدید، فشار چشم بالا و افسردگی شدید شده و زبان فارسی نیز بلد نیست و اوضاع بحرانی دارد.

وی با اشاره به اینکه حال دیگر تبعه عراقی که از شهر حله برای درمان به قم آمده مساعد نیست، خاطرنشان کرد: ما از طریق قانونی به دنبال پیگیری این موضوع هستیم.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: