کد خبر: ۲۳۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019April 29
صبح امروز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۸، پیر حسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور به اتفاق شادنوش رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت با حضور در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) از بیمار پیوند قلب (خانم ۵۴) ساله عیادت و از روند درمان وی پس از عمل پیوند قلب اطلاع یافت
شفاآنلاین>سلامت> در عیادت رئیس سازمان اورژانس کشور از بیمار پیوند قلب بر ضرورت ادامه همکاری‌های اورژانس کشور و اداره پیوند در زمینه پیوند اعضا تاکید شد.

به گزارش شفاآنلاین، صبح امروز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۸، پیر حسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور به اتفاق شادنوش رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت با حضور در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) از بیمار پیوند قلب (خانم ۵۴) ساله عیادت و از روند درمان وی پس از عمل پیوند قلب اطلاع یافت.

رئیس سازمان اورژانس(Emergency) در خلال این عیادت، با دکتر صالحی جراح پیوند قلب، دکتر بخشنده دستیار جراح، و سایر اعضای تیم پیوند مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دیدار و گفتگو کرد.

کولیوند در این جلسه از خدمات و تلاش‌های کلیه کادر درمان و پیوند قلب و نیز سرعت عمل و تلاش‌های پرسنل امداد هوایی اورژانس، مرکز اورژانس تهران و مرکز اورژانس گیلان تقدیر و تشکر کرد.

ادامه همکاری سازمان اورژانس کشور با اداره پیوند وزارت بهداشت

کولیوند با اشاره به اهمیت پیوند اعضا در کشور، بر ادامه همکاری‌ها بین سازمان اورژانس کشور و اداره پیوند وزارت بهداشت تاکید کرد و افزود: این اولین همکاری سازمان اورژانس با اداره پیوند وزارت بهداشت در زمینه پیوند اعضا بوده که از این پس با آمادگی کامل اورژانس ادامه خواهد داشت.

سلامتی خود و ملت ایران را مدیون برکات رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خون پاک شهدا می‌دانیم

بیمار خانم ۵۴ ساله با سابقه ۲۷ ساله بیماری قلبی در روز یکم اردیبهشت ۹۸ مصادف با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) در مجتمع بیمارستانی حضرت امام خمینی (ره) با تلاش سازمان اورژانس کشور، اداره پیوند وزارت بهداشت و تیم پیوند قلب بیمارستان(Hospital) امام خمینی (ره) مورد جراحی پیوند قلب قرار گرفت.

در خلال این عیادت بیمار پیوند قلب، ضمن تشکر از خدمات سازمان اورژانس کشور، سلامتی خود و ملت ایران را مدیون برکات رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خون پاک شهدای اسلام و انقلاب دانست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: