کد خبر: ۲۳۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019April 27
موضوع بیمه تحت پوشش قرار گرفتن افراد معتاد از سازمان بیمه سلامت جدا و به ستاد مبارزه با مواد مخدر واگذار شده است و در این راستا تصمیم گیری‌ها در زمینه بیمه افراد معتاد در راستای مسئولان این نهاد است
شفاآنلاین>سلامت> مدیرعامل بیمه سلامت گفت: موضوع تحت پوشش بیمه قرار گفتن افراد معتاد به ستاد مبارزه با مواد مخدر واگذار شده است.

به گزارش شفاآنلاین،طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه سلامت در حاشیه همایش کنفرانس بیمه سلامت که در بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: موضوع بیمه تحت پوشش قرار گرفتن افراد معتاد از سازمان بیمه سلامت جدا و به ستاد مبارزه با مواد مخدر واگذار شده است و در این راستا تصمیم گیری‌ها در زمینه بیمه افراد معتاد در راستای مسئولان این نهاد است.

وی بیان کرد: در این راستا ۱۴۵ مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که ۲۵ مقابله صورت سخنرانی، ۲۵ مقاله به صورت پوستر و ۴۰ مقاله در کتاب به چاپ می‌رسد و بیمه سلامت قصد دارد زیرساخت‌های اجتماعی (social)و ارزیابی وسیع را دقیق‌تر از گذشته انجام دهد.

موهبتی تأکید کرد: تأمین منابع پایدار و تحت پوشش قرار گرفتن پزشک خانواده در نظام ارجاع و ارتقای حقوق شهروندی از دیگر اقدامات بیمه سلامت محسوب می‌شود.

مدیرعامل بیمه سلامت گفت: میزان بودجه بیمه (Insurance)سلامت متناسب با تعرفه به میزان ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: