کد خبر: ۲۲۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 10
20 اسفند سال گذشته مرد جوانی به کلانتری 132 نبرد رفت و از سرقت 60 میلیون تومانی داروهای مخدر، متادون و قرص‌های ترامادول از مطب ترک اعتیادش واقع در خیابان خاوران شکایت کرد
شفاآنلاین>سلامت> سارقان حرفه‌ای با دستبرد به مطب‌های ترک اعتیاد داروهای مخدر و قرص‌های متادون می‌دزدیدند.

به‌‌گزارش شفاآنلاین، 20 اسفند سال گذشته مرد جوانی به کلانتری 132 نبرد رفت و از سرقت 60 میلیون تومانی داروهای (Medications)مخدر، متادون و قرص‌های ترامادول از مطب ترک اعتیادش واقع در خیابان خاوران شکایت کرد. وی به مأموران گفت: سارقان پس از شکستن قفل‌های در ورودی مطب و از کار انداختن دوربین‌های مدار بسته اقدام به سرقت کرده‌اند .

پلیس پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته مغازه‌ها و خیابان‌های مجاور مطب دریافت سارقان که سه نفر بوده‌اند ساعت 4:40 دقیقه صبح روز سرقت با دو خودرو پژو پارس نقره‌ای و پراید سفید رنگ با پلاک‌های مخدوش و در حالی که صورت خود را با شال و کلاه پوشانده بودند به محل رفته و پس از تخریب قفل‌های در ورودی بسرعت داروها را در صندوق عقب خودرو پژو پارس بارگیری و در ادامه قفل مغازه سیگار فروشی مجاور را نیز تخریب و سیگارهای مغازه را داخل خودرو بارگیری کرده و متواری شده‌اند.

با توجه به فیلم‌های به‌دست آمده از سارقان، کارآگاهان طی اقدامات پلیسی و ارسال تصاویر به مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به شناسایی خودرو پژو پارس سارقان شده و در ادامه تحقیقات هویت یکی از سارقان به‌نام جلال 34 ساله شناسایی شد. جلال 17 فروردین بازداشت شد و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری زیاد از اموال مسروقه به همراه ابزار‌آلات استفاده شده در سرقت و دو گاوصندوق تخریب شده که مربوط به سرقت‌های دیگرشان بود کشف و به همراه خودرو پژو پارس به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل شدند.در تحقیقات صورت گرفته از جلال، وی ضمن اعتراف صریح به سرقت از مطب ترک اعتیاد (Addiction)به چندین فقره سرقت مشابه دیگر از مطب‌های ترک اعتیاد در شرق و غرب تهران با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف متهم به سرقت از مطب‌های ترک اعتیاد، وی با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی و دستگیری سایر اعضای باند و کشف جرایم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: