کد خبر: ۲۲۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 05
همه ما با خواص و مضرات شکلات و کاکائو آشنا هستیم و فکر می‌کنیم که شکلات‌ها سبب می‌شوند تا بیماری ما بیشتر شوند اما به تازگی محققان موفق به تولید شکلات‌هایی شده‌اند که هیچ عارضه‌ای ندارد و سبب درمان برخی از بیماری‌ها نیز می‌شود
شفاآنلاین>سلامت> گروهی از محققان موفق به تولید شکلات‌هایی جدید برای درمان بیماری کبد چرب شده‌اند.

به گزارش شفاآنلاین، همه ما با خواص و مضرات شکلات و کاکائو آشنا هستیم و فکر می‌کنیم که شکلات‌ها سبب می‌شوند تا بیماری ما بیشتر شوند اما به تازگی محققان موفق به تولید شکلات‌هایی شده‌اند که هیچ عارضه‌ای ندارد و سبب درمان برخی از بیماری‌ها نیز می‌شود.

یکی از مخترعان دانشگاه جامع علمی و کاربردی موفق به تولید شکلات کاکائویی شده است که سبب تقویت حافظه می‌شود.

این محقق درباره شکلات تولیدی خود اظهار کرد: ما موفق به تولید شکلاتی شده‌ایم که از ابتلا به بیماری سرماخوردگی پیشگیری (prevention)کرده و سبب درمان آن خواهد شد.

درمان  استرس و اضطراب به کمک شکلات

وی افزود: علاوه بر خواص درمانی این شکلات برای بیماری سرماخوردگی،‌به درمان کبد چرب نیز کمک کرده و اجازه می‌دهد بدون استرس شکلات مصرف کنند.

این محقق کشورمان درباره دیگر خواص شکلاتی که تولید کرده است، گفت: از دیگر خواص این شکلات می‌توان به  درمان استرس و اضطراب آن اشاره کرد، این شکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن  هر نوع استرس و اضطرابی را از بیماران(patients) دور کرده و به آنان جهت داشتن زندگی آرام کمک می‌کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: