کد خبر: ۲۲۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 26
حضرتی در این بازدید با حضور در بخش اورژانس بیمارستان از نزدیک روند ارائه خدمات به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.
شفاآنلاین>سلامت>معاون پرستاری وزارت بهداشت، شب گذشته به منظور بررسی روند ارائه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان از بیمارستان شهدای تجریش بازدید کرد.

به گزارش شفاآنلاین، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، به همراه جمعی از مدیران معاونت پرستاری از اورژانس و بخش مراقبت‌های ویژه ICU بازدید کرد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت در این بازدید، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به پرسنل، کادر درمانی، پزشکان و پرستاران <nurses>بیمارستان شهدای تجریش، از تلاش‌های آنها برای خدمات رسانی به بیماران و مسافران نوروزی قدردانی کرد.

حضرتی در این بازدید با حضور در بخش اورژانس بیمارستان از نزدیک روند ارائه خدمات به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری و گفتگو با آنان، وضعیت درمان تعدادی از بیماران بستری در بخش اورژانس را مورد بررسی و رضایتمندی آنان را از ارائه خدمات درمانی جویا شد.

وی بر حضور و آمادگی کامل متخصصان و پزشکان مقیم بیمارستان در بخش‌های اورژانس و همچنین بخش ویژه ICU تأکید کرد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین در جمع پرستاران و پزشکان بیمارستان<Hospital> حاضر و در جلسه‌ای، مشکلات آنها را بررسی کرد.

در ادامه این بازدید، دکتر فروزانفر رئیس بیمارستان شهدای تجریش ضمن ابراز خرسندی از عنایت و توجه دکتر حضرتی و هیأت همراه، به معرفی بیمارستان و خدمات ارائه شده در ایام تعطیلات نوروز پرداخت و اظهار امیدواری کرد در سال جاری پروژه ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش به بهره برداری برسد تا مشکلات ارائه خدمات به بیماران مرتفع گردد.

وی در پایان گفت: حضور مسئولین در ایام جاری در بیمارستان منجر به دلگرمی هرچه بیشتر پرسنل درمانی جهت ارائه هر چه بیشتر، بهتر و خدمات مطلوب‌تر خواهد شد.مهر 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: