کد خبر: ۲۲۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 21
امیدوارم در سال ۹۸ سالی سرشار از تندرستی، همراه با کاهش مرگ و میرها، کاهش بیماری و کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، گفت: درصددیم تا گام‌های موثری در رابطه با بیماری‌های غیر واگیر مهلک مثل فشار خون، دیابت، سرطان‌ها و حوادث جاده‌ای و از همه مهم‌تر آسیب‌های ناشی از بهداشت روان پریشان مردم برداریم.

به گزارش شفاآنلاین، وزیر بهداشت با اشاره به غزلی از حافظ و تبریک فرارسیدن سال نو اظهار کرد: امیدوارم سال نو سرشار از تندرستی<Wellness>، کامیابی و موفقیت برای همه مردمان این سرزمین باشد.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت، با وجود تمام دستاوردهای مثبت در عرصه سلامت، همکاران و مردمان ما صحنه‌های غم انگیزی را در تمام نقاط مملکت به دلیل بیماری، آسیب‌ها، مرگ و میرهای عزیزانشان تجربه کردند.

وزیر بهداشت همچنین گفت: در سال ۹۸ علی رغم فشار تحریم‌های ظالمانه، همکاران ما در صددند تا مردمان عزیز این سرزمین لحظه‌ای دلهره کمبود دارو و تجهیزات پزشکی نداشته باشند، در صددیم که با بسیج همگانی در رابطه با بیماری‌های غیر واگیر مهلک مثل فشار خون<blood pressure>، دیابت، سرطان‌ها و حوادث جاده‌ای و از همه مهم‌تر آسیب‌های ناشی از بهداشت روان پریشان مردم، گام‌های موثری را در کنار سازمان‌های مردم نهاد و عزیزانی که دست اندر کار نظام سلامت‌اند برداریم.

وی افزود: امیدوارم در سال ۹۸ سالی سرشار از تندرستی، همراه با کاهش مرگ و میرها، کاهش بیماری و کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: