کد خبر: ۲۲۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 21
امروز از مرکز جامع اورژانس کشور بازدید کردیم، از طریق این مرکز، از اتفاقات و مأموریت‌های اورژانس در سراسر کشور به صورت آنلاین، با خبر می شویم، در این بازدید نیز با تعدادی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ارتباط برقرار کردیم
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، در اولین روز سال نو، از مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت، بازدید کرد.

به گزارش شفاآنلاین، سعید نمکی صبح پنج شنبه با حضور در مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت، از نزدیک در جریان مدیریت بحران حوادث قرار گرفت.

وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید، گفت: امروز از مرکز جامع اورژانس کشور بازدید کردیم، از طریق این مرکز، از اتفاقات و مأموریت‌های اورژانس<Emergency> در سراسر کشور به صورت آنلاین، با خبر می شویم، در این بازدید نیز با تعدادی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ارتباط برقرار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از صبوری خانواده‌های همکاران عزیز در طول ایام تعطیلات تقدیر و تشکر می‌کنم و برای آنها سالی خوش، سرشار از تندرستی و کامیابی آرزو دارم.

نمکی تاکید کرد: به هموطنان عزیز توصیه می‌کنم که مسائل ایمنی را به ویژه در جاده‌ها و در ایام بهار رعایت کنند، امسال نزولات جوّی در فصل بهار بیشتر از گذشته است که می‌تواند به تهدید<Threat> یا عامل خطر تبدیل شود.

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر ضرورت توجه به سبک تغذیه در مسافرت‌های نوروزی، تصریح کرد: همکارانم در حوزه بهداشت محیط در قالب ٣٠٠٠ تیم بازرسی، بر نحوه عرضه و بهداشت و سلامت مواد غذایی اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و اماکن حساس، نظارت دارند. امیدواریم این تعطیلات با کمترین سانحه و عارضه برای مردم به پایان رسد.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: