کد خبر: ۲۲۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 20
افزایش تعرفه بخش خصوصی، حداقل رشد ممکن و لازم را داشته است که دچار بحران در پرداخت هزینه ها نشود و سال ۹۸ را با چالش کمتر و البته گذشت از بخشی از عواید خود سپری خواهند کرد
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت گفت: برای اولین بار در سالیان اخیر، تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی مطابق وعده قبلی، پیش از آغاز سال در هیات دولت به تصویب رسید.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت<Health> نوروزی در منطقه قوری چای آزاد راه کرج تهران، اظهار کرد: روز دوشنبه در آخرین جلسه هیات وزیران در سال ۹۷، موضوع تعرفه های تشخیصی و درمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت مصوب شد که تعرفه‌ها در بخش دولتی بطور میانگین ۱۰ و در بخش خصوصی ۱۳ درصد رشد داشته باشد.

وی افزود: افزایش تعرفه‌های پزشکی<Medical tariffs> سال ۹۸ کمتر از نرخ تورم سالیانه خواهد بود، اما با نشست‌های متعددی که با همکاران بخش خصوصی داشتیم و همدلی و همراهی این عزیزان، توافق شد بنا بر جمیع شرایط، سال ۹۸، سال سودآوری برای مراکز درمانی بخش خصوصی نمی تواند باشد و بخش خصوصی در شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی، با مردم همراهی خواهند کرد.

 وزیر بهداشت اضافه کرد: افزایش تعرفه بخش خصوصی، حداقل رشد ممکن و لازم را داشته است که دچار بحران در پرداخت هزینه ها نشود و سال ۹۸ را با چالش کمتر و البته گذشت از بخشی از عواید خود سپری خواهند کرد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: