کد خبر: ۲۲۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 20
مناطقی برق ندارند، مناطقی آب ندارند، مناطقی حتی نان ندارند و جالب این جاست که محور‌های مواصلاتی هم مسدود است! طبق آمار‌های غیررسمی حداقل دو نفر بر اثر سیلاب در این استان جان باخته اند
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث> در حالی که تعطیلات از امروز شروع شده و این بازه زمانی باید شادترین دوره ازسال باشد، سو مدیریت یا هر چیز دیگری که بشود برای آن اسم گذاشت، جان هموطنانمان را می‌گیرد و این ایام را برای برخی تبدیل به روز‌های سوگ می‌کند.

به گزارش شفاآنلاین،جاده‌ها و مسافران در همین ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ قربانی گرفته اند در این مورد از بی ملاحظگی برخی هموطنان هم نباید راحت گذشت، از آن طرف چهارشنبه سوری علی رغم تمام کنترل‌ها حداقل سه فوتی داشته، این‌ها را بگذارید کنار وضعیت افتضاح استان گلستان، جایی تداوم چهار روزه بارندگی ها، مدیریت بحران استان را بحرانی کرده!

مناطقی برق ندارند، مناطقی آب ندارند، مناطقی حتی نان ندارند و جالب این جاست که محور‌های مواصلاتی هم مسدود است! طبق آمار‌های غیررسمی حداقل دو نفر بر اثر سیلاب<Floodwater> در این استان جان باخته اند.

در همین رابطه رئیس پلیس راه کشور از جان باختن 56 نفر در حوادث رانندگی خبر داد.

سردار محمد حسین حمیدی با بیان اینکه فقط در طی 48 ساعت از آغاز طرح نوروزی با 56 کشته ناشی از تصادفات رانندگی در صحنه مواجه بودیم از رانندگان خواست به جان خود و سرنشینان خودرو اهمیت داده و از هر گونه تخلف<Infringement> رانندگی پرهیز کنند.

پیمان صابریان مسئول کمیته چهارشنبه سوری وزارت بهداشت گفت: در حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری تا نیمه شب، ۱۵۰۹ نفر بر اثر حوادث در کل کشور مصدوم شدند که از این تعداد، ۱۵۰ نفر در بخش عادی و ۴ نفر در بخش ویژه بستری شده و ۱۰۶۷ نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند. وی درباره تعداد کشته ها گفت سه نفر به علت انفجار ماده محترقه جان خود را از دست دادند.برترین‌ها

در ادامه تصویری از وقوع سیل و آبگرفتگی در استان گلستان را ببنید:

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: