کد خبر: ۲۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 19
شفا آنلاین-مجتمع بین المللی نیکوکاری رعد به منظور حمایت از آموزش، توانبخشی و اشتغال کارآموزان و هنرجویان جشنواره غذای خیریه رعد را چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه جاری به مدت سه شب برگزار می کند.
به گزارش شفاآنلاین، از روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ سیزدهمین جشنواره غذای خیریه رعد با مشارکت گروه همیاری بانوان و جوانان برگزار و پذیرای نیکوکاران خواهد بود.

بر اساس این گزارش ، بیشتر خانواده های محلات اطراف مجتمع نیکوکاری رعد با هدف کمک به آموزش توان یابان جسمی - حرکتی مجتمع در جشنواره غذای خیریه شرکت می کنند و از نزدیک با فعالیت های مؤسسه آشنا می شوند و همچنین شاهد توانایی های هنرجویان رعد خواهند بود.

در این جشنواره شهروندان نیکوکار، گروه های داوطلب، شرکت های صنایع غذایی، گروهی از رستوران های به نام شهر حضور خواهند یافت و لذیذترین نوشیدنی ها و خوراکی های خود را برای پذیرایی از بازدید کنندگان تهیه و تقدیم شرکت کنندگان می کنند.

همچنین گروه بانوان نیکوکار رعد با عرضه غذا های خانگی مزه لذیذ و کیفیت خوب غذاهای محلی و ایرانی را به حاضران عرضه می کند.

جشنواره غذای خیریه رعد از ساعت 5 عصر تا 11 شب از عصر چهارشنبه 31 اردیبشهت ماه پذیرای بازدید کنندگان، نیکوکاران و شهروندان تهران خواهد بود.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی ww.raad-charity.org مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: