کد خبر: ۲۲۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 15
طی بازرسی های انجام شده ۴۴۴ محل متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند و ۹۸ محل متخلف بهداشتی پلمب شده است. که از این تعداد ۱۹ مورد مربوط به رستوران‌های بین راهی بوده است
شفاآنلاین>سلامت> مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت گفت: طی سه روز نخست برنامه مهندسی بهداشت محیط در سلامت نوروزی تیم‌های سیار بازرسی بهداشت محیط سراسر کشور حدود ۲۵ هزار و ۴۴۷ کیلو گرم مواد غذایی و آشامیدنی غیر بهداشتی و تاریخ گذشته معدوم کردند.

به گزارش شفاآنلاین، حمید انصاری در ارتباط با طرح نوروزی بهداشت محیط اظهارداشت: طی سه روز اول برنامه تعداد ۳۱ هزار و ۴۹۴ مورد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه، توزیع و طبخ با اولویت رستوران ها، قنادی ها و اماکن بین راهی و همچنین اماکن (places)عمومی با اولویت هتل ها، مراکز اقامتی، پایانه‌های مسافربری و سرویس های بهداشتی انجام شد که از این تعداد ۶۹۰ مورد از اماکن بین راهی بازرسی بهداشت محیطی شده است.

وی اظهار داشت: طی بازرسی های انجام شده ۴۴۴ محل متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند و ۹۸ محل متخلف بهداشتی پلمب شده است. که از این تعداد ۱۹ مورد مربوط به رستوران‌های بین راهی بوده است.

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت افزود :در این بازرسی ها تعداد ۲۰۲۶۹ مورد سنجش پرتابل و همچنین ۲۱۱۷۶ مورد کلرسنجی از آب مصرفی انجام شده است.

انصاری گفت : تیم های سیار بازرسی بهداشت محیط سراسر کشور حدود ۲۵هزار و ۴۴۷ کیلو گرم مواد غذایی و آشامیدنی غیر بهداشتی و تاریخ گذشته را در این مدت معدوم کردند.

گفتنی است؛ برنامه مهندسی بهداشت(Health) محیط در سلامت نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز 98 ادامه خواهد داشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: