کد خبر: ۲۲۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 15
در محل حادثه سقف های کاذب و ایزوگام طبقه اول که مساحت آن 100 متر مربع بود دچار آتش سوزی شده و دو د زیادی را به راه انداخته بود
شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>اتصالی سیم های برق کولر در پشت بام، آتش سوزی سقف های کاذب و ایزوگام پشت بام ساختمان تجاری پایتخت را به همراه داشت.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از پایگاه خبری 125، در پی تماس پرسنل مجتمع تجاری پایتخت با سامانه 125، مبنی بر مشاهده دود و آتش، ستاد فرماندهی آتش نشانی<Fire Stations> تهران ساعت 14:18 ظهر روز گذشته زنگ ایستگاه های 84، 11، 43، 88 و گروه امداد و نجات 13 و 3 را به صدا در آورد و آتش نشانان به همراه نردبان 32 متری به محل حادثه در خیابان ولیعصر، خیابان میرداماد اعزام شدند.

محمود شادکی مدیر منطقه دو عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار داشت:در محل حادثه سقف های کاذب و ایزوگام طبقه اول که مساحت آن 100 متر مربع بود دچار آتش سوزی<fire> شده و دو د زیادی را به راه انداخته بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان ایمن سازی های لازم را انجام داده و با بکارگیری تجهیزات و لوله های آبرسانی، آتش سوزی را قبل از سرایت به پشت بام و طبقات دیگر مهار و خاموش کرده و گروه دیگر نیز با استفاده از فن های مخصوص دود ساختمان را تخلیه کردند.

گفتنی است، در این حادثه با حضور به موقع آتش نشانان به کسی آسیب نرسید و تنها خسارت جزئی بر جای ماند.








نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: