کد خبر: ۲۲۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 08
سلامت ومضر بودن محصولات تراریخته تا کنون به اثبات نرسیده است بنابراین نمی توان در ارتباط با این مسئله استدلال کاملی را ارائه کرد اما شیوع گسترده بیماری سرطان با مصرف بی رویه سموم در تولید محصولات کشاورزی به اثبات رسیده است
شفاآنلاین>سلامت> نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه گسترش بیماری سرطان دست پخت مصرف بی رویه سموم در تولیدات کشاورزی است،گفت: چرا تراریخته‌ها در مبدا تولید مصرف نمی شود و این مسئله بسیار شک برانگیز است.

به گزارش شفاآنلاین،  عبدالله حاتمیان درباره وضعیت تولید محصولات تراریخته در کشور،گفت: سلامت ومضر بودن محصولات تراریخته تا کنون به اثبات نرسیده است بنابراین نمی توان در ارتباط  با این مسئله  استدلال کاملی را  ارائه کرد اما شیوع گسترده بیماری سرطان با مصرف بی رویه سموم در  تولید محصولات کشاورزی به اثبات رسیده است.

ورود محصولات تراریخته  به کشور مشهود است

نماینده مردم در  درگز درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  شکی در ورود محصولات تراریخته  به کشور نیست تصریح کرد: برای توسعه سرانه سلامت (Health)جامعه الزامی است که  محصولات کشاورزی که دارای  استانداردهای  بهداشتی هستند به چرخه تولید  رهنمون شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که استفاده بی رویه سموم در  تولید محصولات کشاورزی وجود دارد واین امر خطر بزرگی در راستای پاسداری از سلامت تغذیه تلقی می‌شود بنابراین وزارت کشاورزی باید با نظارت کاربری ،وضعیت استفاده  از سموم در  تولید محصولات کشاورزی  را رصد بکند.

حاتمیان افزود: مصرف بی رویه سموم در  تولید محصولات کشاورزی، بطور حتم  برکاهش  سرانه سلامت  جامعه در حوزه بهداشت ودرمان بی تاثیر نیست زیرا  مصرف بی رویه سموم در  تولید محصولات کشاورزی، هزینه های درمان را  نیز به مردم تحمیل می‌کند.

شیوع سرطان دست پخت مصرف بی رویه سموم (Poisons)در تولید محصولات کشاورزی

عضوکمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه گسترش شیوع سرطان دست پخت مصرف بی رویه سموم در تولیدات کشاورزی است یادآورشد: چرا تراریخته ها در مبدا تولید مصرف نمی شودو این مسئله بسیار شک برانگیز است
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: