کد خبر: ۲۲۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - 2019February 24
در سال‌های اخیر استفاده از پاک‌کننده‌های طبیعی بیش از پیش مورد توجه علاقه‌مندان به محیط زیست و سلامت انسان ها قرار گرفته است. یکی از این محلول‌های پاک کننده طبیعی که به راحتی در خانه هم قابل تهیه است ترکیب آبلیمو، سرکه و جوش شیرین است
شفاآنلاین>سلامت> درز کاشی‌های دیوار و سرامیک کف حمام و توالت مناسب‌ترین محل برای تجمع میکروب‌ها و باکتری‌های مضر است.

به گزارش شفاآنلاین، هرچند شست و شوی منظم و مداوم تنها راه تارومار  کردن مخفیگاه این عوامل بیماری زا به شمار می‌آید اما مصرف مداوم شوینده‌های شیمیایی و استنشاق گاز و بوی ناشی از این شوینده ها می‌تواند منشأ مشکلات(Difficulties) جسمی فراوانی باشد.

در سال‌های اخیر استفاده از پاک‌کننده‌های طبیعی بیش از پیش مورد توجه علاقه‌مندان به محیط زیست و سلامت انسان ها قرار گرفته است. یکی از این محلول‌های پاک کننده طبیعی که به راحتی در خانه هم قابل تهیه است ترکیب آبلیمو، سرکه و جوش شیرین است.

برای تهیه این پاک کننده قوی کافی است نصف پیمانه آب لیمو، نصف پیمانه آب، نصف پیمانه سرکه و مقداری جوش شیرین را با هم مخلوط کنید. سپس ترکیب بدست آمده را روی دیوار و کف سرویس‌های بهداشتی اسپری کنید و پس از 15 دقیقه با برس مخصوص آن را بشویید.

این پاک کننده قوی و مؤثر برای از بین بردن میکروب‌ها(Germs) و باکتری‌های موجود در سینک و روشویی نیز مناسب است و می‌توان بدون نگرانی از آسیب دیدگی پوست دست‌ها سینک و روشویی را برق انداخت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: